Înainte de a decide dacă să trimiți telefonul tău în service, îți recomandăm să verifici dacă telefonul prezintă unul dintre simptomele de mai jos şi ce trebuie să faci pentru fiecare situație.
- Verifică dacă bateria este introdusă corect în telefon, în cazul în care aceasta este detaşabilă
- Conectează încărcătorul original al telefonului la mufa de încărcare şi la o priză, apoi verifică dacă pe ecran îți apare mesajul de încărcare. În anumite situații, când bateria este foarte descărcată, mesajul acesta poate să apară şi după 30-40 minute de la conectarea încărcătorului.
- Mai întâi, verifică dacă bateria este introdusă corect în telefon, în cazul în care aceasta este detaşabilă
- Verifică dacă firul de la încărcător nu este rupt sau deteriorat, dacă mufa acestuia este introdusă corect în telefon şi dacă priza în care ai introdus încărcătorul este funcțională
- Verifică dacă telefonul tău are ultima versiune disponibilă a sistemului de operare şi instaleaz-o pe aceasta, dacă nu o are. Pentru a verifica versiunea curentă a sistemului de operare, intră în meniul telefonului, urmând instrucțiunile, în funcție de telefonul pe care îl ai.
- Verifică dacă bateria este introdusă corect în telefon, în cazul în care aceasta este detaşabilă
- Asigură-te că bateria este încărcată, altfel este posibil ca telefonul tău să fie oprit pentru protecție
- Verifică dacă telefonul tău are ultima versiune disponibilă a sistemului de operare (vezi mai sus)
- Verifică ce aplicații rulează simultan şi opreşte-le pe cele care nu sunt de strictă necesitate
- Verifică suportul media extern (cardul SD). Îți recomandăm formatarea lui după salvarea datelor tale.
- Resetează telefonul la setările din fabrică (accesează opțiunea “Revenire la setările din fabrică” din meniu). Această operațiune va duce la pierderea datelor salvate pe telefon (contacte, conținut multimedia etc.), de aceea îți recomandăm să le salvezi mai întâi pe un computer sau pe un mediu de stocare extern.
- Reporneşte telefonul prin acționarea butonului de pornire/oprire al telefonului
- Verifică dacă telefonul tău are ultima versiune disponibilă a sistemului de operare şi instaleaz-o pe aceasta, dacă nu o are.
- Resetează telefonul la setările din fabrică. Înainte însă, asigură-te că ai salvat datele din telefon pe un alt mediu de stocare.
Dacă situația persistă îți recomandăm să trimiți telefonul în Orange Service din contul tău online sau să îl aduci în oricare dinte magazinele Orange.