×

Accesează
contul existent

De ce documente am nevoie pentru a trimite telefonul în service

Pentru repararea telefonului tău ai nevoie de următoarele documente:
  • Factura de achiziţie a telefonului în original sau copia acesteia
  • Certificatul de garanţie în original, dacă telefonul se află încă în perioada de garanţie
  • Poliţa de asigurare, dacă doreşti ca reparaţia să fie acoperită de poliţă. Află mai multe detalii aici

Dacă nu ai aceste documente sau dacă telefonul nu mai este în garanţie şi nu doreşti să foloseşti poliţa de asigurare, reparaţia se va efectua contra cost, în condiţii de postgaranţie.

În plus, atunci când primeşti telefonul reparat prin curier sau vii chiar tu în magazinele Orange pentru a-l ridica, trebuie să ai procesul verbal de predare-primire în service a acestuia.
 
Ți-a fost de ajutor informația?
36 din 41 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne