×

Accesează
contul existent

De ce valoarea facturii este mai mare luna aceasta?

Valoarea unei facturi poate sa fie mai mare într-o anumită perioadă dacă:

⇒ Este prima factură după activarea unui abonament:

Prima factură emisă după activarea unui abonament conține:

  • Taxa de abonament și eventualele opțiuni pentru perioada cuprinsă între data intrării în vigoare a contractului și prima dată de facturare (prorata)
  • Taxa de abonament și eventualele opțiuni pentru luna următoare de facturare
  • TVA-ul
  • Rata pentru achiziția unor produse

⇒ Ai făcut o schimbare de titular

Prima factură după preluarea unui abonament conține :

  • Taxa de abonament şi eventualele opțiuni, pentru perioada cuprinsă între data modificării de titular şi prima data de facturare ( prorată )
  • Taxa de abonament şi eventualele opțiuni pentru luna următoare de facturare
  • TVA-ul
  • Rata pentru achiziția unor produse

⇒ Ai avut costuri suplimentare provenite din:

  • Depășirea traficului de internet
  • Servicii de roaming în afara SEE
  • Penalități pentru întârziere la plata unui facturi anterioare
  • Apeluri/SMS la numere speciale
  • Costuri din servicii Google Play sau App Store sau alte aplicații
  • Rate pentru achiziția unor produse

Află cum poți descarca factura ta Orange pentru a verifica proveniența costului suplimentar.  

Ți-a fost de ajutor informația?
53 din 123 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne