Centrul de Service Orange România este autorizat pentru reparații de către următorii producători de terminale mobile şi accesorii: Samsung, Apple, Nokia (HMD), Microsoft, LG, HTC, Alcatel, Huawei, Vonino, ZTE, Lenovo - Motorola, Xiaomi, Oppo, Mobiwire, Maxcom şiWiko
Cu Orange Service:
- recuperezi telefonul în medie în 5 zile lucrătoare de la intrarea acestuia în service
- dacă ești abonat Orange, poți să primeşti un telefon la schimb pe perioada reparației, dacă îți laşi dispozitivul într-un Orange Shop (în limita stocului disponibil)
- ai la dispoziție cea mai mare rețea de colectare a telefoanelor
- beneficiezi de expertiza unor tehnicieni specializați care lucrează într-un centru de service modern, cu echipamente profesionale
- ai garanție pentru intervențiile efectuate asupra telefonului tău
- poți debloca telefonul codat în rețeaua Orange
- poți verifica online care este starea telefonului tău. Trebuie doar să introduci seria IMEI a acestuia, menționată în procesul verbal de predare-primire a telefonului în service şi numărul de telefon
Dacă ai o problemă cu telefonul tău şi vrei să consulți un tehnician, îți recomandăm să ne scrii la adresa de e-mail
service@orange.com sau să mergi direct cu telefonul într-un magazin Orange care oferă serviciul
Orange Care pentru asistență