Atunci când nu poţi rãspunde la telefon, ai telefonul închis sau nu te afli în aria de acoperire, poţi direcţiona apelurile către mesageria vocală. Serviciul Mesagerie vocală este disponibil atât pentru abonamentele Orange, cât şi pentru cartele PrePay , din momentul activării acestora.
Pentru a putea asculta mesajele vocale, poți apela:
De asemenea, poţi salva sau şterge mesajele vocale, poţi apela direct numãrul expeditor sau poţi transfera mesajul cãtre o altã casuţã vocalã.
Existã o serie de parametri pe care tu îi poţi seta încã de la primul apel efectuat în reţea şi pe care, ulterior, îi poţi modifica:
codul de accesare a mesageriei vocale,
mesaje de întâmpinare personale, pe care le aud cei care îţi lasă un mesaj (de tipul: normal, pentru ton ocupat sau de absenţã îndelungatã),
metoda de notificare (vocalã sau prin mesaje scrise),
dezactivarea / reactivarea serviciului NonStop
limba de comunicare (românã / englezã).
Activarea sau dezactivarea serviciului Mesagerie vocală se poate face prin una dintre următoarele modalități:
Mai multe informaţii despre acest serviciu găseşti aici.
În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.
Întreabă comunitatea Contactează-ne