×

Accesează
contul existent

Nu pot primi și efectua apeluri de pe ceas. Ce pot să fac?

Dacă nu poți primi sau efectua apeluri, iată ce soluții poți încerca:

Închide și redeschide numărul de telefon și device-ul asociat
Intră pe My Orange și verifică dacă numărului tău de telefon îi apare asociat un device, ceea ce înseamnă că serviciul Number Share s-a activat cu succes. Dacă nu, atunci urmează pașii de activare.


După ce ai realizat aceste variante, încearcă să inițiezi un apel de pe ceas. Dacă acesta este asociat, atunci apelul se va efectua folosind identitatea numărului tău de telefon. Apoi, încearcă să apelezi numărul tău de telefon de pe un alt device. Toate dispozitivele conectate la rețeaua Orange pentru un număr de telefon vor suna în același timp.
Ți-a fost de ajutor informația?
11 din 19 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne