×

Accesează
contul existent

Pot alege eSIM la achizitiile din magazinul online?

Da, de acum poți alege eSIM in magazinul online, fie dacă îți faci un abonament nou sau treci de la cartela PrePay la abonament, chiar în coșul de cumpărături.

Iată ce trebuie să faci:

Dacă faci o achiziție fără dispozitiv:

  1. În coșul de cumpărături vei avea opțiunea eSIM pe care trebuie să o selectezi
  2. După selectarea opțiunii, vei vedea un ecran în care îți sunt prezentate câteva detalii despre conditiile de instalare si utilizare eSIM
  3. După confirmarea alegerii și finalizarea comenzii vei primi un prim email cu contractul de abonament și documentele atașate
  4. In al doilea email vei primi toate detaliile de instalare eSIM.

Dacă faci o achiziție de abonament cu eSIM și adaugi și alte produse în comandă:

  1. La finalizarea comenzii și plasarea ei cu succes, vei primi un email cu contractul de abonament și documentele atașate
  2. După livrarea comenzii, se va activa numărul de telefon și vei primi email cu detaliile de instalare a profilului eSIM.

Dacă alegi să prelungești un abonament existent împreună cu un dispozitiv compatibil eSIM:

  1. După plasarea cu succes a comenzii, vei primi un e-mail și un SMS cu prezentarea opțiunii de trecere la eSIM
  2. Dacă alegi trecerea la eSIM, vei primi un SMS care va conține un link către My Orange unde poți începe procesul de activare eSIM

 

Dacă vrei să afli ofertele poți merge către secțiunea de telefoane.

Dacă vrei doar abonament, poți accesa oricând secțiunea abonamente.

Ți-a fost de ajutor informația?
0 din 0 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne