Da, adresa de email asociată contului tău poate fi modificată, cu condiția ca noua adresă de email să nu fie asociată altui cont My Orange.
Pentru a modifica adresa de email asociată contului, intră în contul tău My Orange - secțiunea Setări cont - Date personale.
Important!
În cazul în care datele tale de logare sunt formate dintr-un username (altul decât adresa de e-mail, de ex. "Ion_Ionescu") și parolă, schimbarea adresei de email nu va afecta logarea, ci doar adresa de contact
În cazul în care datele tale de logare sunt formate din adresa de e-mail și parolă, schimbarea adresei de e-mail va afecta și datele de logare, în sensul că va fi nevoie să te autentifici cu noua adresă de e-mail, iar revenirea la adresa de e-mail inițială nu este posibilă: adresa de e-mail respectivă rămâne asociată contului, dar este în stare inactivă. Ștergea acestei adrese de e-mail se poate face doar prin apel la Serviciul Clienți - 300.
Schimbarea adresei de e-mail nu va afecta adresa/adresele de e-mail pe care le-ai setat pentru primirea notificării de emitere a facturii.
În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.
Întreabă comunitatea Contactează-ne