Dacă recuperezi cartela SIM şi abonamentul tău a fost suspendat deja pe motiv de furt sau pierdere, poţi să soliciţi reconectarea numărului de telefon în baza parolei pe care ai stabilit-o la suspendare.
Poţi să reconectezi abonamentul:
1. Accesează Chatbot Djingo din caseta de dialog din colțul din dreapta jos al acestei pagini:
2. Autentifică-te în contul tău My Orange pentru a obține informații despre perioada contractuală a abonamentelor tale:
3. Scrie apoi că vrei reconectezi un număr de telefon, introdu numărul de telefon și parola pe care ai setat-o când ai suspendat numărul și Chatbot Djingo va reconecta numărul tău de telefon în câteva secunde. (ex: ”Vreau să îmi reconectez numărul”)
⇒ accesează secţiunea Servicii - restricționare apeluri şi alege opțiunea activează apeluri (vezi imaginea alăturată)
Dacă nu recuperezi cartela pierdută sau furată, poţi obţine o altă cartelă SIM cu acelaşi număr de telefon, în magazinele Orange.
Înlocuirea cartelei:
Este important să ştii că informaţiile salvate în meniul telefonului (contacte, fotografii, etc) nu pot fi recuperate în cazul în care cartela SIM a fost pierdută sau furată decât dacă ele au fost salvate în prealabil pe un alt suport de memorie, prin serviciile de back-up puse la dispoziţie de producătorul telefonului sau în Orange Cloud
În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.
Întreabă comunitatea Contactează-ne