20.12.2024, 12:23 By
Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.
La o luna de la lansarea flagship-ului premium OPPO Find X8 Pro pe piata locala, OPPO marcheaza finalul anului cu spotul de imagine "#FINDable", descris drept "o celebrare a emotiei, inovatiei si designului de varf".
Campania de lansare a telefonului OPPO Find X8 Pro a primit un raspuns pozitiv din partea pietei, crescand vizibilitatea si interesul consumatorilor pentru noul flagship, ducand la o crestere semnificativa a vanzarilor. Pe canalul propriu, oppostore.ro, comparativ cu seria OPPO Reno12, vanzarile noului OPPO Find X8 Pro au crescut cu 67% in volum, demonstrand un succes semnificativ pe piata locala.
Recenziile clientilor privind OPPO Find X8 Pro subliniaza in mod particular aprecierea pentru calitatea imbunatatita a camerei si colaborarea cu Hasselblad, oferind fotografii de o calitate artistica superioara. De aceea, in continuarea campaniei, noul spot reprezinta o metafora cinematografica care abordeaza ideea de a descoperi lucruri aparent imposibil de gasit, ce tind spre perfectiune. Astfel, conceptul spotului exploreaza povestea emotionanta a unui cuplu surprins la prima intalnire, cei doi protagonisti fiind selectati incat sa transmita conexiunea dintre rafinamentul estetic al OPPO Find X8 Pro si spiritul acestei perioade din an.
Campania va rula, timp de cinci saptamani, in peste 14 cinematografe din Romania si in mediul digital, avand in centru primul spot de imagine regizat pe plan local, in colaborare cu producatorul roman Vlad Stefan Coman, fondatorul casei de productie media Bahaos Production.
Lucrand cu echipa OPPO, pot sa descriu proiectul printr-un cuvant: excelent. Pentru a aduce un produs de orice fel intr-o productie cinematografica ai nevoie de timp mai ales sa te familiarizezi cu el, incat, timp de cateva saptamani, am luat cu mine telefonul in diferite contexte: la birou, in zone urbane, pe stadion la un meci de fotbal si nu zic mai multe, dar sa vezi detaliile jucatorilor de fotbal din ultima tribuna e o adevarata senzatie. Am ajuns sa integrez functiile noi ale telefonului intr-o reclama abia dupa ce m-am transpus in "ochii" celor care ar utiliza acest telefon. Odata analizand demografic publicul vizat, mi-am imaginat utilizarea functiilor telefonului in diverse medii. Asa a luat nastere conceptul spotului, de dualitate intre lumina si intuneric, si chiar o fantezie din mintea utilizatorului, in cazul nostru, personajul feminin. Lumina nu exista fara intuneric si vice-versa, asemenea oricarui tip de relatie. Practic, prin conceptul de lumina-intuneric am personificat cele doua modele ale telefonului, Pearl White si Space Black, si le-am adus in imaginatia utilizatorilor.
- Vlad Stefan Coman, fondatorul casei de productie media Bahaos Production si regizorul spotului.
Cu OPPO Find X8 Pro, fotografia mobila nu mai este doar despre "fotografii rapide"" - este despre poveste si despre precizie. Acest dispozitiv marcheaza o adevarata maturizare a industriei de smartphone-uri, unde fiecare cadru surprins este si cel dorit. La fiecare generatie noua de smartphone-uri asteptarile utilizatorilor cresc exponential. Vrem mai multa claritate, culori mai vii, stabilitate perfecta si capabilitati video demne de un film de cinema. Cu OPPO Find X8 Pro, aceste asteptari nu doar ca sunt atinse, ci chiar depasite. Tehnologia nu mai tine doar pasul cu dorintele noastre, ci le anticipeaza si le reinventeaza. In plus, fotografia mobila nu mai este o joaca - este serioasa, artistica si, mai ales, accesibila, fiindca acest telefon ofera instrumentele necesare, dar te invata si cum sa le folosesti sa gasesti cadrul perfect.
- Adrian Stefanescu, Digital Manager OPPO Romania.
OPPO Find X8 Pro stabileste noi standarde pentru flagship-urile OPPO, astfel ca aceasta campanie se adreseaza utilizatorilor care apreciaza stilul, performanta si functionalitatile premium. De asemenea, noul telefon aduce in lumina reflectoarelor, pe langa capabilitatile AI, si functia Livephoto ce reuseste sa provoace dimensiunea cinematografica a fotografiilor si materialelor video.
Campania de promovare "FINDable" include executii integrate pentru digital si OOH - Cinema Advertising, vizand un public cu un stil de viata dinamic si cosmopolit, tech-savvy, cu varste cuprinse intre 28 si 40 de ani. In centrul campaniei OPPO pentru Find X8 Pro sta o combinatie perfecta intre inovatie, design si performanta. Telefonul este conceput pentru utilizatorii care apreciaza nu doar tehnologia de ultima generatie, ci si stilul impecabil. Designul sau exceptional reuseste sa imbine eleganta cu functionalitatea, devenind un accesoriu esential pentru cei care pun pret pe detalii si performanta.
Un alt aspect care defineste OPPO Find X8 Pro este experienta fotografica premium, dusa la un alt nivel prin colaborarea cu Hasselblad. Acest parteneriat ofera utilizatorilor o calitate remarcabila in capturarea de imagini si videoclipuri, transformand fiecare fotografie intr-o opera de arta.
Sursa: OPPO Romania
Articolul OPPO lanseaza spotul #FINDable pentru promovarea modelului Find X8 Pro in Romania apare prima data in Go4IT.
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.
30.12.2024, 18:13