×

Accesează
contul existent

Zf 24

Agentia de publicitate Brand Management, fondata de Laurentiu Jiga, si-a majorat afacerile cu...

Agentia de publicitate Brand Management, fondata de Laurentiu Jiga, si-a majorat afacerile cu aproape 40% in 2024, la 15 milioane de lei, pe fondul majorarii volumului de campanii implementate si a bugetelor alocate de branduri

05.02.2025, 08:50 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

Agentia de publicitate Brand Management a anuntat o crestere de aproape 40% a cifrei de afaceri in 2024, la 15 milioane de lei, pe fondul majorarii volumului de campanii implementate si a bugetelor alocate de branduri pentru promovarea in centrele comerciale.

"In 2024, publicitatea indoor a generat un interes crescut, bugetele alocate crescand, in medie, cu 20% fata de anul anterior. Brand Management a derulat peste 400 de campanii in cele mai importante 10 orase din Romania pentru mai mult de 250 de branduri nationale si internationale. Trendul ascendent demonstreaza clar ca indoor-ul devine tot mai relevant in mixul de marketing al brandurilor. Cresterea vizibilitatii in malluri si alte spatii indoor de top a fost esentiala pentru brandurile care doresc sa ajunga direct la consumatori in momentul deciziei de cumparare si cand acestia au disponibilitate crescuta pentru a interactiona cu mesajele publicitare. In plus, impactul masurabil al campaniilor derulate, reflectat in cele 130 de milioane de oportunitati de vizionare, arata ca indoor-ul nu este doar o completare, ci o componenta strategica in planificarea media," a declarat Georgian Draghici, Commercial Director, Brand Management.

Anul trecut, Brand Management a directionat aproximativ 90% din investitii catre dezvoltarea unei platforme care simplifica implementarea campaniilor publicitare offline si contribuie la economisirea timpului de achizitie si a cheltuielilor facute de branduri.

Pana in 2030, Brand Management are in plan investitii de 50 milioane de lei. Pana in prezent, in cei 20 de ani de activitate firma a realizat investitii totale de 25 milioane de lei.

"Pe termen scurt, ne propunem sa armonizam si sa standardizam dinamica industriei de indoor advertising din Romania, iar pe termen lung, vizam pozitionarea publicitatii indoor ca un canal esential si indispensabil in strategiile de marketing ale brandurilor. Prin investitii constante in tehnologie, creativitate si analiza datelor, dorim sa demonstram ca indoor-ul poate livra nu doar vizibilitate, ci si rezultate cuantificabile care sa sprijine obiectivele de business ale oricarui brand ce doreste sa-si creasca vanzarile si vizibilitatea," a adaugat Laurentiu Jiga, Founder & Managing Director, Brand Management.

Agentia a fost fondata in 2004 si opereaza in peste 150 de locatii din Romania (malluri, hipermarketuri, cladiri de birouri, etc.).

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare