![]() |
10.04.2025, 10:00 Sursa: zf.ro
Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store
Grupul antreprenorial Agroland, fondat de Horia Cardos in urma cu aproape trei decenii, trece printr-un proces de rebranding si repozitionare strategica, consolidandu-si operatiunile pe trei directii verticale de business: retail, productie de alimente si agribusiness. Compania isi propune sa devina un jucator relevant in sectorul agroalimentar, depasind imaginea de furnizor pentru micii fermieri, si tinteste o cifra de afaceri de 100 milioane de euro si o retea de 300 de magazine pana in 2-3 ani. "In urma cu mai bine de 28 de ani am pornit la Timisoara businessul Agroland. Am inceput cu un mic magazin cu produse pentru fermieri. Astazi avem aproape 250 de magazine si ne-am dezvoltat si in alte zone. Noua identitate de brand este un proiect inceput de mai bine de sase luni", a spus Horia Cardos, fondator si CEO al Agroland Business System, in cadrul unei conferinte de presa. Horia Cardos a fost atras inca din facultate de antreprenoriat si face parte din prima generatie de antreprenori ai Romaniei post '90, o generatie care se declara rezilienta, si crede ca Agroland este un business solid si are nevoie sa fie bine pozitionat, pentru ca Romania are nevoie in contextul actual de jucatorii romani in sectorul agroalimentar. Agroland isi repozitioneaza brandul incepand din acest an, trecand de la un magazine de proximitate de hobby farming, pet and garden, la un business care ofera produse si servicii atat pentru fermieri, cat si pentru consumatori urbani. Astfel, vrea sa puna brandul in fata businessului, consolidandu-si pozitia pe piata. Ecosistemul de companii va functiona sub umbrela Agroland Group.
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.
18.04.2025, 00:07