×

Accesează
contul existent

Companii

Antreprenorii romani readuc la viata zone "amortite" din Bucuresti pentru a le transforma in...

Antreprenorii romani readuc la viata zone "amortite" din Bucuresti pentru a le transforma in destinatii de shopping si iesit in oras. In alte cazuri, marcile locale iau locul unor nume internationale sau se pozitioneaza pe bulevarde de unde acestea din urma s-au retras

24.01.2025, 18:06 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

¬ In unele cazuri, businessurile autohtone merg in spatii care au stat goale multa vreme. Brandul romanesc de moda Yokko, un nume cu istorie pe plan local, va merge cu un magazin in Piata Unirii, vizavi de magazinul Unirea Shopping Center, intr-un spatiu stradal lasat liber acum mai multa vreme. Mutarea reprezinta un pas curajos pentru aceasta marca in contextul in care, din aceeasi zona, mai exact de la parterul magazinului Unirea Shopping Center, s-au retras treptat mai multe marci internationale de moda, in frunte cu Zara si New Yorker. De altfel, ZF a scris anul trecut ca acest centru comercial s-a transformat din kilometrul zero al modei in kilometrul zero al fast-foodului, dat fiind ca in spatiile lasate libere de marii retaileri de fashion s-au asezat nume precum Noodle Pack, Cheese Pasta si covrigaria Luca. Ele s-au adaugat listei ce cuprindea deja KFC, McDonald's, Chopstix sau Patiseria Megapan.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare