×

Accesează
contul existent

Business Hi-Tech

Bilant Munch la noua luni de la lansarea in Romania: 180 de parteneri in Bucuresti si Iasi si...

Bilant Munch la noua luni de la lansarea in Romania: 180 de parteneri in Bucuresti si Iasi si 75.000 de descarcari ale aplicatiei

19.12.2024, 00:02 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

La noua luni de la lansarea in Romania, aplicatia contra risipei alimentare Munch a ajuns la 180 de parteneri in 291 de locatii din Bucuresti si Iasi, marcand o crestere de 40% in ultimele sase luni.

Din martie 2024 pana in prezent, platforma a atras 75.000 de utilizatori, numarul descarcarilor aplicatiei crescand cu 650% fata de primele trei luni de activitate. "Suntem incantati de progresul pe care l-am inregistrat si de sprijinul din ce in ce mai mare al comunitatii. Cresterea noastra demonstreaza ca oamenii devin mai constienti de importanta reducerii risipei alimentare, mai ales in perioada sarbatorilor, cand risipa atinge adesea cote alarmante", a declarat Kirill Perepelica, cofondator si chief expansion officer in cadrul Munch.

Platforma Munch, dezvoltata de start-up-ul cu acelasi nume din Ungaria, opereaza in prezent preponderent in Bucuresti, cu 165 de parteneri si 240 de locatii active, in timp ce in Iasi are 15 parteneri in 51 de locatii. Printre partenerii importanti se numara branduri precum Gloria Downtown, Ana Pan, Tort de bezea, Simigeria Petru si lantul hotelier Ibis.De la lansarea in Romania, Munch a reusit sa salveze 7,5 tone de produse alimentare de la risipa. Platforma permite utilizatorilor sa achizitioneze surplus alimentar de la restaurante, brutarii si supermarketuri la reduceri intre 50% si 70%.

Statisticile arata ca 75% dintre utilizatorii aplicatiei sunt femei, indicand interesul acestui segment demografic pentru consumul responsabil si sustenabilitatea alimentara. In contextul in care Romania arunca anual 2,55 milioane de tone de alimente, conform datelor Uniunii Europene, initiative precum Munch contribuie la reducerea acestei probleme.

Munch face parte dintr-un grup international care opereaza in patru tari si care a salvat peste 3 milioane de pachete de alimente la nivel global. Compania a fost fondata in 2020 in Ungaria, iar in 2022 s-a unit cu aplicatia ceha Nesnzeno, ajungand in prezent la peste 4.000 de parteneri si peste 2 milioane de descarcari in toate pietele in care activeaza - Ungaria, Cehia, Slovacia si Romania.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare