×

Accesează
contul existent

Zf 24

Compania slovaca Eyerim, unul dintre cei mai dinamici retaileri de optica din Europa Centrala si de...

Compania slovaca Eyerim, unul dintre cei mai dinamici retaileri de optica din Europa Centrala si de Est, estimeaza vanzari de 21 milioane euro in Romania in 2025, piata locala generand peste 10% din veniturile grupului anul trecut

17.04.2025, 15:36 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Compania slovaca Eyerim, unul dintre cei mai dinamici retaileri de optica din Europa Centrala si de Est, estimeaza vanzari de 21 milioane euro in Romania in 2025, piata locala generand peste 10% din veniturile grupului anul trecut.

Romania ramane o piata operata exclusiv online, fara planuri pentru o prezenta fizica pana cel putin la finalul lui 2025.

" Romania este una dintre cele mai dinamice piete din regiune si un reper strategic in extinderea noastra de la retailer de moda la furnizor complet de servicii optice digitale. Vedem aici un potential comercial solid si o oportunitate reala de a educa piata, de a construi incredere si de a demonstra ca achizitia de ochelari cu prescriptie online poate reproduce nivelul de atentie personala si siguranta oferit de interactiunile fata in fata." afirma Yassaman Omidbakhsh, cofondator si co-CEO Eyerim.

EYERIM a inregistrat o crestere a veniturilor de 25% in 2023 si 32% in 2024, pe fondul investitiilor continue in infrastructura digitala, logistica si relatia cu clientii. Compania si-a extins si prezenta offline, integrand showroom-urile din Bratislava si Praga intr-un model digital-first care sustine, fara a inlocui, vanzarile online.

In 2024, Romania a contribuit cu peste 10% la veniturile totale ale companiei, inregistrand o dinamica similara cu cea din Polonia, majoritatea pentru ochelari de soare. In etapa urmatoare, compania vizeaza extinderea segmentului de ochelari cu prescriptie .

" Decalajul dintre intentie si actiune arata ca bariera principala nu este tehnologia, ci increderea. Instrumente precum realitatea augmentata, configuratoarele de prescriptie si consultatiile la distanta sunt concepute sa abordeze aceasta provocare. In aceste conditii, adoptia digitala rapida a Romaniei si imbunatatirea logisticii o fac ideala pentru a scala acest model.", explica Yassaman Omidbakhsh.

Fondata in Slovacia in 2015 de Yassaman Omidbakhsh si Martin Zahuranec, cu experienta anterioara in dezvoltarea de platforme e-commerce in Asia de Sud-Est, compania a atras pana in prezent peste 5,7 milioane de euro in patru runde de finantare, de la fonduri precum Neulogy Ventures, Eterus Capital, Inovo si 3TS Capital.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare