×

Accesează
contul existent

Companii

Cum s-a schimbat comportamentul de consum in 2024: Oamenii au mers mai rar in magazine, au vanat...

Cum s-a schimbat comportamentul de consum in 2024: Oamenii au mers mai rar in magazine, au vanat promotii si si-au facut stocuri pentru "vremuri grele"

11.03.2025, 17:20 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

¬ Studiul de piata YouGov Shopper Intelligence arata ca in magazinele din Romania preturile la bunurile de larg consum au crescut anul trecut cu 3,6%, in medie, versus 10% in 2023 ¬ Desi inflatia a scazut, romanii sunt inca prudenti la shopping. Un roman a mers, in medie, in 2024 de 193 de ori la cumparaturi de alimente, bauturi, produse de ingrijire personala si a locuintei. La fiecare sedinta de shopping, el a lasat la casa 59 de lei. Numarul de vizite a fost cu 2% mai mic decat in 2023, pe cand suma cheltuita a fost cu 9% mai mare. Asadar, in 2024, un an marcat de tensiuni pe scena politica si pe cea geopolitica mondiala, comportamentul de consum al romanilor s-a schimbat din nou. Astfel, oamenii au mers mai rar in magazine, au vanat promotii si si-au facut stocuri pentru "vremuri grele". Pe fondul acestor modificari, valoarea cosului de consum a crescut cu circa 9% versus 2023. Un alt motiv pentru aceasta evolutie il re-prezinta si cresterile de preturi. Studiul de piata YouGov Shopper Intelligence arata ca in magazinele din Romania preturile la bunurile de larg consum au crescut anul trecut cu 3,6%, in medie, versus 10% in 2023.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare