×

Accesează
contul existent

Companii

Cum vrea o antreprenoare din Focsani sa cucereasca zona cu un nou concept de cofetarie -patiserie...

Cum vrea o antreprenoare din Focsani sa cucereasca zona cu un nou concept de cofetarie -patiserie "Va fi un proiect destul de indraznet pentru zona noastra"

04.01.2025, 08:54 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

Luminita Maros a pornit Cofetaria Marisa din Focsani in 2015 dupa ce a gasit tortul pe care il dorea tocmai in Bucuresti, iar dupa noua ani in care a reusit sa creasca si sa devina o alegere pentru consumatorii din zona, vrea sa duca afacerea la un nou nivel si sa investeasca intr-o noua locatie.

"2025 va fi anul in care vom face schimbari semnificative s vom pune bazele unui proiect destul de indraznesc pentru zona noastra, intr-o locatie foarte frumoasa, in care vom oferi produse de cofetarie, patiserie, brutarie, mancare, toate in aceeasi locatie, un concept pe care noi l-am denumit "Marisa, un carusel al deliciilor". Va fi un proiect indraznet si prin produsele oferite, si prin design si prin concept si suntem foarte incantati", a povestit antreprenoarea. Ea spune ca ca daca totul merge conform planului, pana la sfarsitul anului 2025 afacerea va aveaun laborator mult mai mare si nou.

"Suntem la capacitate maxima si ne dorim sa marim capacitatea datorita cererii, sa ne marim capacitate cel putin cu 40%. (...) Noi avem si alte business-uri ale familiei, lucram in constructii, in dezvoltare imobiliara si cumva avem cum sa ne sustinem investitiile", a povestit Luminta Maros in cadrul emisiunii ZF Agropower, un proiect sustinut de Banca Transilvania si Penny.

Cat despre vanzarile din luna decembrie, antreprenoarea spune ca pana in ajunul sarbatorilor s-a axat mai mult pe cadouri corporate, iar inainte de Craciun incepe forfota in cofetarie.

"In general, de Craciun, cea mai mare vanzare este pe partea de cozonaci, iar de Revelion torturi si prajituri". Ea a observat ca romanii sunt dispusi oricand sa cheltuie mai mult, mai ales cand sunt produse in tendinte sau noi, asa cum este ciocolata Dubai.

"Sunt dispusi oricand sa cheltuie mai mult, deci am observat tendinta asta pana si la copiii de scoala, care sunt clasa a patra sau a cincea, toti cer ciocolata Dubai. Trendul acesta de pe retelele de socializare a adus o crestere si in consum. Romanii cheltuie pentru produse de calitate, cheltuie pentru a fi in trend, pentru a avea ce e nou", a povestit antreprenoarea, care conduce o cofetarie cu o cifra de afaceri de aproape 1 milion de lei in 2023.

"Din punct de vedere al businessului meu, in 2024 am fost cat de cat constanti pe piata pentru ca noi suntem un pic si la capacitate maxima. Intr-adevar, s-a vazut diferenta fata de pandemie, cand toata lumea a incercat sa faca in casa prajituri. Dupa iesirea din pandemie da, a crescut consumul, dupa care s-a calmat putin. Acum consumul este constant, nu am vazut schimbari majore fata de 2023. Asa am putut sa facem si noi niste planuri si calcule. Vom vedea pe viitor ce se intampla si in functie de schimbarile din politica si din domeniul fiscal si inflatie. Toate impacteaza consumul".

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare