×

Accesează
contul existent

Profesii

Danezii de la Lego cauta manager general pentru Romania si tari din regiune

Danezii de la Lego cauta manager general pentru Romania si tari din regiune

23.07.2024, 11:32 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

Grupul Lego, companie daneza din domeniul productiei si retailului de jucarii, cauta oameni noi pentru echipa din Romania care sa se ocupe de businessul de pe piata locala, dar si din tarile din regiune, precum Moldova sau Bulgaria.

Potrivit unui anunt publicat pe platforma LinkedIn, Lego cauta manager general care sa se ocupe de operatiunile strategice si de management ale grupului din Romania, Moldova, Bulgaria si Israel.

"Aceste piete sunt foarte diferite in ceea ce priveste cultura si maturitatea pietei de jucarii. Jobul presupune abilitati de a implementa o strategie comerciala diferita", se arata in anuntul publicat de grup.

In plus, Lego cauta si director de marketing pentru pietele amintite.

Danezii de la Lego au ajuns la 236 mil. lei cifra de afaceri in Romania in 2023, in crestere cu 16% fata de anul anterior, potrivit datelor de la Finante. Din distributia de jucarii in magazinele din Romania, compania a realizat un profit de peste 10 mil. lei, un avans de 30%, mai arata datele publice.

Este cel mai bun an pentru Lego pe piata locala, compania avand un salt semnificativ in ultimii doi ani, cu cresteri de doua cifre atat la profit, cat si la cifra de afaceri.

Lego este prezent pe piata din Romania prin intermediul distribuitorilor de jucarii, care duc produsele danezilor in magazinele de profil sau in supermarketuri. De altfel, in ultimii ani jucariile au inceput sa acopere suprafete tot mai mari in magazine, iar criza sanitara a impulsionat vanzarile din acest domeniu.

Incepand din 2009, Lego s-a dezvoltat pe piata locala prin magazine proprii, avand o crestere efervescenta in primii ani in Romania. Ulterior insa, ritmul de cresere s-a mai redus, iar in ultimii ani nu a mai fost deschis niciun magazin sub brandul companiei.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare