10.02.2025, 00:15 Sursa: zf.ro
Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.
Rapperul Kendrick Lamar, castigator a 22 de premii Grammy, va fi cap de afis al spectacolului Halftime Show al Super Bowl si va fi acompaniat de cantareata si compozitoarea de R&B, SZA.
Desi SZA este singura invitata speciala anuntata pana acum, este posibil sa existe si alte surprize. Acesta este al doilea spectacol al lui Lamar pe scena halftime show-ului, dar este prima data cand este cap de afis, in timp ce pentru SZA va fi prima aparitie la un Super Bowl.
In ajunul Super Bowl 59, nu doar echipele Philadelphia Eagles si Kansas City Chiefs viseaza la touchdown-uri.
Brandurile si agentiile de publicitate, care investesc milioane de dolari in reclamele difuzate in timpul transmisiunii Super Bowl 2025, spera si ele sa marcheze un succes. Iata cat costa in medie reclamele din timpul Super Bowl si de ce advertiserii considera ca aceste spoturi costisitoare merita investitia.
Cat costa, in medie, reclamele difuzate la Super Bowl 2025?
Advertiserii platesc aproape 8 milioane de dolari in medie pentru un spot de 30 de secunde in timpul Super Bowl LIX, a declarat Peter Bray, fondator si director executiv de creatie la agentia de publicitate Bray & Co., pentru CBS MoneyWatch.
El estimeaza ca, pentru transmisiunea de aproximativ trei pana la patru ore din acest an, s-au vandut in jur de 51 de minute de publicitate, ceea ce duce suma totala a vanzarilor de reclame la sute de milioane de dolari.
Pretul de aproape 8 milioane de dolari pentru un spot este cu aproape un milion de dolari mai mare decat tariful de 7 milioane de dolari pentru un spot de 30 de secunde la Super Bowl 2024.
In 2023, reclamele difuzate in timpul finalei NFL Championship au costat de asemenea aproximativ 7 milioane de dolari pentru 30 de secunde, ceea ce a reprezentat o crestere de 55% fata de 2019.
Costurile publicitatii la Super Bowl sunt in continua crestere, a spus Bray, care crede ca vanzarile de reclame pentru acest eveniment ar putea atinge in curand 1 miliard de dolari.
"Este si Super Bowl-ul industriei de publicitate", a spus Peter Bray. "Este singura perioada din an in care publicul larg chiar este interesat de reclame, asa ca este un moment extrem de important."
"De fapt, publicitatea in timpul Super Bowl-ului este mai relevanta ca niciodata, deoarece, cu toate aceste platforme diferite, este foarte dificil sa gasesti o audienta mare intr-un singur loc", a explicat Bray. "Un advertiser ar putea alege sa-si promoveze produsul pe TikTok sau pe Instagram... insa exista o mare suprapunere. De exemplu, 90% dintre utilizatorii de pe TikTok ar putea fi aceiasi cu cei de pe Instagram, ceea ce inseamna mult continut duplicat."
Peste 120 de milioane de oameni sunt asteptati sa urmareasca Super Bowl LIX duminica, evenimentul fiind transmis de Fox si livestreaming gratuit pe Tubi. Pentru a mentine publicul captivat, brandurile vor incerca sa foloseasca umorul, emotia sau vedete celebre pentru a crea un moment cultural memorabil, cu care o audienta de masa sa se poata conecta colectiv.
"Comedia este o alegere sigura pentru branduri, deoarece nu vrei sa iti imparti audienta in vreun fel, asa ca folosirea umorului are sens. De asemenea, sunt mai multe celebritati in reclame ca niciodata."
In functie de nivelul de celebritate al unui actor, acesta poate incasa de la mai putin de 50.000 de dolari pentru un scurt cameo, pana la cateva milioane de dolari. Bray estimeaza ca majoritatea starurilor care apar intr-o reclama de Super Bowl sunt platite in jur de 2 milioane de dolari.
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.