×

Accesează
contul existent

Companii

Satele si orasele Romaniei si-au luat promovarea in propriile maini: UNESCO-Bus, Oltenia de Sub...

Satele si orasele Romaniei si-au luat promovarea in propriile maini: UNESCO-Bus, Oltenia de Sub Munte sau Via Transilvanica, trei initiative care isi propun sa promoveze peisajele, istoria si cultura locurilor

18.04.2025, 00:07 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

¬ Turismul, sectorul vesnic cu potential, dar lasat mereu in urma, devine o cale tot mai accesata pentru promovarea si dezvoltarea comunitatilor locale ¬ Initiative private si locale pun turismul in prim-plan pentru a le arata turistilor ce au mai bun orasele si regiunile din tara. Diferite initiative locale sau regionale, private sau publice, au aparut in ultima vreme pentru a promova orasele sau regiunile si a atrage turistii pentru a le arata ce au ele mai frumos. Turismul devine astfel o cale tot mai sigura pentru dezvoltarea comunitatilor locale. De la un autobuz turistic prin mai multe localitati din Transilvania, o initiativa prin care se doreste includerea unei zone din Oltenia in reteaua internationala a geoparcurilor UNESCO si pana la crearea si extinderea unui El Camino de Santiago chiar in Romania, toate acestea au pornit din dorinta unor pasionati ai turismului si naturii de a arata nu doar romanilor, dar si intregii lumi ce are mai frumos Romania.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare