Vizualizeaza cosul Finalizeaza

Roaming pentru
abonamente business

Alege o optiune de roaming.
Cu activare rapida din My Orange.

Bucură-te de opțiuni de roaming fără perioadă minimă contractuală

Roaming pentru
abonamente business

Alege o optiune de roaming.
Cu activare rapida din My Orange.

Bucură-te de opțiuni de roaming fără perioadă minimă contractuală
Opțiuni Roaming în afara SEE

Când călătorești în interes de afaceri, dorim să te poți concentra pe construirea relațiilor de business, fără să îți faci griji pentru costuri ascunse, setările telefonului sau căutarea unei conexiuni Wi-Fi.

Alege din oferta de opțiuni cu minute sau internet în roaming în funcție de țara în care călătorești pentru a rămâne conectat.

Activarea este simplă:
  • Poți activa opțiunea de date oricând, fie din țară, fie în roaming, deoarece traficul inclus și taxa opțiunii se vor activa automat la prima utilizare a datelor în roaming, într-una dintre țările incluse în opțiune.
  • Opțiunea de voce îți recomandăm să o activezi imediat ce te conectezi la roaming într-una dintre țările incluse, deoarece resursele și taxa aferentă se vor aplica la activare.
  • Poți activa opțiunile de roaming din Contul My Orange sau aplicația My Orange sau consultă alte variante disponibile.

Opțiuni
cu resurse de date

Valabilitate 15 zile

Activează

Opțiuni
cu resurse de date

Valabilitate 24 ore

Activează

Opțiuni
cu resurse de voce*

Valabilitate 24 ore

Activează

*se pot consuma pentru apeluri primite sau pentru apeluri efectuate (local sau catre România) sau pentru sms-uri trimise. Apelurile efectuate către alte destinații vor fi tarifate conform tarifelor standard de roaming.

Înainte de a pleca: asigură-te că ai Roaming activ

Poți activa serviciul în aplicația mobila My Orange: accesând din meniul principal secțiunea Altele > Roaming sau apelând *100# și accesează ramura Roaming și internațional > Roaming

Dacă urmează să călătorești într-o țară din afara Spațiului Economic European (SEE), asigură-te că ai un abonament cu acces la roaming SEE iar serviciul Roaming în Restul lumii este activ.

Întrebări frecvente

Trimite un SMS gratuit la numărul 321:

  • cu texul 8GBESS la 321 pentru activarea opțiunii Roaming 8GB Essential
  • cu textul 16GBESS la 321 pentru activarea opțiunii Roaming 16GB Essential
  • cu textul 2GBJOU la 321 pentru activarea opțiunii Roaming 2GB Journey
  • cu textul 8GBJOU la 321 pentru activarea opțiunii Roaming 8GB Journey
  • cu textul 24DATE1 la 321 pentru activarea opțiunii Roaming Daily Data Class 1
  • cu textul 24DATE2 la 321 pentru activarea opțiunii Roaming Daily Data Class 2
  • cu textul 24DATE3 la 321 pentru activarea opțiunii Roaming Daily Data Class 3
  • cu textul 24VOCE1 la 321 pentru activarea opțiunii Roaming Daily Voice Class 1
  • cu textul 24VOCE2 la 321 pentru activarea opțiunii Roaming Daily Voice Class 2
  • cu textul 24VOCE3 la 321 pentru activarea opțiunii Roaming Daily Voice Class 3

Accesează Contul Meu, secțiunea Abonamente și Opțiuni disponibil doar pentru utilizatorii cu rol de Administrator sau Manager.

Accesează Serviciul Self Care prin apel la numărul *100#, ramura 5 – 2.

Apelează Serviciul Relații Clienți, gratuit la numărul 300 (sau la +40374300300, taxat ca apel efectuat din roaming, dacă ești deja în afara României).

Important:

Dacă ai primit un SMS de confirmare, opțiunea a fost activată cu succes. Este important să folosești resursele incluse doar dupa primirea SMS-ul de confirmare.

În cazul în care nu ai primit SMS-ul de confirmare pentru activarea opțiunii, îți recomandăm să suni la numărul 300 pentru verificarea situației.

Opțiunea de date o poți activa oricând, din țară sau când ești în roaming, deoarece traficul inclus și taxa aferentă opțiunii se vor declanșa automat la primul eveniment de date în roaming într-una din țările incluse în opțiune.

De exemplu: dacă plănuiești să călătorești peste o lună în Turcia, poți activa acum o opțiune Essential, urmând ca traficul de date și taxa de opțiune să se declanșeze automat la primul eveniment de consum de date în Turcia.

Pentru opțiunea de voce îți recomandăm activarea imediat după ce te înregistrezi în roaming într-una dintre țările în care este valabilă, resursele și taxa de opțiune declânșandu-se în momentul activării acesteia.

Atât timp cât opțiunea de date rămâne activă pe numărul tău, după ce consumi tot traficul inclus ori după ce expiră perioada de valabilitate a acestuia, dacă continui sa faci sesiuni de date în roaming într-una dintre țările unde este valabilă, ea se va reactiva automat. Și vei primi un nou pachet de date cu o nouă taxă conform ofertei (listate mai sus) și cu o nouă valabilitate a traficului de 24 de ore sau de 15 zile, în funcție de opțiunea aleasă.

Opțiunile cu resurse de voce se vor dezactiva automat în momentul expirării valabilității resurselor sau la consumarea lor, dacă consumul se intâmplă înainte de expirarea perioadei de valabilitate. Pentru a beneficia din nou de resurse trebuie să activezi încă o dată opțiunea, activarea declanșând o nouă taxă și un nou pachet de resurse pe o nouă perioadă de valabilitate de 24 de ore.

Pentru opțiunile de date de tip Daily Data, resursele sunt valabile 24 de ore din momentul declanșării primului eveniment de date în roaming într-una dintre țările în care este valabilă opțiunea. La reactivarea automată și declanșarea unui nou pachet de date, aceasta va avea o nouă valabilitate de 24 de ore din momentul declanșării.

Pentru opțiunile de date de tip Journey sau Essential, resursele sunt valabile 15 zile din momentul declanșării primului eveniment de date în roaming într-una dintre țările în care este valabilă opțiunea. La reactivarea automată și declanșarea unui nou pachet de date, acesta va avea o nouă valabilitate de 15 zile din momentul declanșării.

Pentru opțiunile voce de tip Daily Voice, resursele sunt valabile 24 de ore din momentul activării opțiunii. La activarea unei noi opțiuni după consumul resurselor incluse sau după expirarea celor 24 de ore, resursele nou activate vor avea o nouă valabilitate de 24 de ore din momentul activării.

Atât pentru opțiunile de voce, cât și pentru cele de date, resursele incluse nu sunt reportabile și nici proratabile.

Asigură-te ca ai acces la Serviciul de Roaming pentru călătorii în Restul Lumii, printr-una dintre aceste metode:

  • Apelează serviciul Self Care prin apel la numărul *100#, ramura 5
  • Accesează Contul Meu secțiunea Abonamente și Opțiuni
  • Apelează Serviciul Relații Clienți, gratuit la numărul 300 (sau +40374300300, taxat ca apel efectuat din roaming, dacă ești deja în afara României).

Daca esti persoană de contact în relația cu Orange Business poti activa serviciul de Roaming:

  • Din contul tău My Orange, secțiunea Roaming și internațional şi alege activarea serviciului Roamning toate țările pentru numărul de telefon pe care îl doreşti*
  • din aplicația My Orange (Android si iOS), secțiunea Altele > Servicii > Roaming și Internațional*
  • prin apel gratuit *100# apoi selectezi ramura Roaming și internațional > Roaming > Activează/dezactivează roaming
  • prin apel la Serviciul Clienți. Accesul la un operator este disponibil de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00 (apel gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange) şi la numărul 0374300300 (apel cu tarif normal)
  • în orice Orange Shop

*Activarea din contul tău My Orange / din aplicația My Orange sau *100# se poate face chiar și atunci când te afli deja în roaming, dacă ai acces la o rețea wireless.

În aplicația My Orange, la secțiunea „Servicii active”, poți vedea dacă roaming-ul este activ.

În aplicația My Orange, la secțiunea „Roaming”, poți vedea dacă roaming-ul este activ. Daca nu este, il poti active tot din aceasta sectiune.

Daca esti deja in roaming si ai acces la o retea Wifi poti sa te conectezi in aplicatie si activa de aici accesul.

Poți consulta acoperirea pe site-ul nostru sau în aplicația My Orange, unde sunt listate rețelele partenere.

În aplicația My Orange, ai acces în timp real la traficul utilizat și la costurile asociate.

Poți contacta serviciul clienți prin aplicația My Orange, din meniul principal sectiunea contact si feedback sau apelând linia de suport dedicate folosid prefixul de tara. 40374300300

În aplicația My Orange, in sectiunea Roaming -> tarife si optiune roaming selectând țara dorită în secțiune.

Da, din aplicație poți restricționa accesul la roaming pentru anumite numere.

Blochează rapid cartela din aplicația My Orange, secțiunea Servicii -> Servicii SIM -> Restricționarea apelurilor.
Poți solicita înlocuirea SIM-ului direct din aplicație, acesta fiind trimis la adresa de facturare din țară, sau poți contacta Serviciul Clienți folosind prefixul de țară.