Servicii
Asigurare pentru telefon, modem și tabletă
Asigurare în caz de accident sau furt
Vezi mai multDe ce să activez serviciul de asigurare de la Orange?
Asigură-ți smartphone-ul, modemul sau tableta cumpărate de la Orange, în maximum 30 de zile de la achiziție, și ai următoarele avantaje:
Acest serviciu este disponibil doar pentru clienții Orange România.
Cât costă asigurarea pentru telefon, modem sau tabletă ?
Poți alege dintre două tipuri de asigurări: Basic sau Premium. Costul lunar al acestora și valoarea asigurată depind de prețul standard al device-ului cumpărat. Tariful asigurării alese, fără TVA, va fi inclus pe factura ta Orange lunară.
Pentru a afla prețul standard al device-ului tău, intră în magazinul online .
Introdu aici prețul standard al device-ului și află costul asigurărilor:
Prețul standard al
device-ului, în €
Asigurare Basic
în caz de accident
- €/lună
Asigurare Premium
în caz de accident sau furt
- €/lună
Cum îmi asigur telefonul mobil, tableta sau modemul ?
1 Alege tipul de asigurare care ți se potrivește:
Basic
asigură dispozitivul în caz de accident
Premium
acoperă accidentele și furtul, precum și utilizarea neautorizată ca urmare a furtului în limita a 500 €
2 Vino în magazin cu:
- actul de identitate
- device-ul
- factura produsului
3 Și o poți activa:
În momentul cumpărării produsului sau în maxim 30 de zile de la achiziția acestuia
Condiții de asigurare
Descarcă detaliile din condițiile de asigurare Basic și Premium pentru telefon, modem și tabletă din perioada:
01.02.2021 - prezent 22.02.2019 - 31.01.2021 25.05.2018 și 21.02.2019 05.07.2017 - 24.05.2018E necesar să fiu abonat Orange pentru a încheia o asigurare?
Ce trebuie să fac în cazul unui accident sau al furtului?
Ce trebuie să fac după validarea dosarului de daună ?
Ce situații nu sunt acoperite de asigurare?
Ce fac dacă abonamentul are deja inclus serviciul de Asigurare ?
Ce se întâmplă dacă device-ul meu nu poate fi reparat sau este furat?
Cum pot închide contractul de asigurare?
În ce condiții va înceta asigurarea fără o notificare prealabilă ?
Întreabă, răspunde, colaborează în Comunitatea Orange