PrePay
Reîncărcare cartelă PrePay cu credit
150 GB bonus cu opțiunea PrePay de 5€ credit în My Orange
PrePay
Reîncărcare cartelă PrePay cu credit
150 GB bonus cu opțiunea PrePay de 5€ credit în My Orange
PrePay
Reîncărcare cartelă PrePay cu credit
150 GB bonus cu opțiunea PrePay de 5€ credit în My Orange
PrePay
Reîncărcare cartelă PrePay cu credit
150 GB bonus cu opțiunea PrePay de 5€ credit în My Orange
Valoare reîncărcată
Perioada activă (zile)
Perioada de grație (zile)
Mențiuni
Întrebări frecvente
Poți efectua o reîncarcare directă prin următoarele modalități:
- În Orange shop, Orange store și în magazinele partenere Orange
- Online, din My Orange. Reîncărcarea o plătești cu cardul tău bancar.
- De pe www.orange.ro/reincarcare . Reîncărcarea o plătești direct cu cardul bancar.
- Direct din aplicația My Orange, dacă utilizezi un telefon cu sistem de operare Android sau iOS.
- De pe abonamentul tău Orange la *100#, din My Orange sau 300. Pentru reîncărcările efectuate în intervalul 21:00 – 07:00, creditul sau opțiunea reîncărcată se va aloca după ora 07:30.
Imediat ce ai solicitat reîncărcarea, pe numărul pentru care ai făcut această operațiune se trimite un mesaj scris care confirmă că cererea ta a fost înregistrată. Mesajul conține și un cod unic care te va ajuta să identifici reîncărcarea împreună cu echipa de suport Orange, în cazul în care ceva nu se procesează corect.
După ce ai solicitat reîncărcarea, așteaptă mesajele de confirmare. Vei primi unul la alocarea creditului sau a beneficiilor, iar apoi un al doilea mesaj, prin care ești anunțat care este valoarea bonusului primit pentru acea reîncărcare.
Apelează Serviciul Clienți la 300, gratuit de pe numărul tău Orange, sau 0374300300, apel taxabil. Comunică numărul de telefon pe care ai dorit să îl reîncarci și codul unic primit. Consultanții Orange vor rezolva situația în cel mai scurt timp posibil.
Găsești aici oferta actualizată de opțiuni cu care poți reîncărca direct.
Asigură-te că introduci numărul corect atunci când faci reîncărcarea.
Dacă totuși ai reîncărcat un alt număr din greșeală, anunță-ne de acest lucru în primele 24 de ore de la reîncărcare fie direct în magazinul în care ai făcut reîncărcarea, fie printr-un apel la Serviciul Clienți. Îți returnăm valoarea plătită în cazul în care cel care a primit creditul sau opțiunea aleasă de tine nu a utilizat beneficiile.