Negru

Capacitate

16 GB 32 GB
  rating 4,67 din 5
din 3 review-uri

emi5893 despre Apple iPad 2 3G 16GB black

- Odata ce tii in mana noul iPad 2, o sa iti fie dificil sa il mai pui deoparte. Asta-i si ideea din spatele design-ului complet nou. Este cu 33% mai subtire si cu 15% mai usor decat primul iPad, astfel ca sta perfect in mainile tale. Si face navigatul pe internet, cititul e-mail-urilor si stirilor, vizionatul filmelor si cititul cartilor atat de natural, ca ai putea sa uiti ca in mainile tale se afla o adevarata revolutie tehnologica.

- iPad este un intreg display – 9.7 inch de fotografii la inalta rezolutie, filme, pagini web, carti si mai mult. Iluminarea LED face tot ceea ce vezi extrem de clar, viu si luminos, chiar si in locurile cu lumina scazuta – cum ar fi in avion. Si orice mod de a tine iPad 2 este corect. Este construit pentru a arata excelent, atat in mod portret, cat si tinut orizontal, asa ca fiecare miscare (chiar si cea de intoarcere cu susul in jos) face ca display-ul sa se ajusteze pentru o imagine excelenta. Iar pentru ca foloseste o tehnologie speciala pentru display-uri, numita IPS, are un unghi larg de vizionare, de 178 grade. Ceea ce inseamna ca ai imagine excelenta, din orice unghi ai privi ecranul.

- Vei observa doua camere la noul iPad – una frontala si una in zona din spate. Par destul de mici, insa sunt extraordinare. Sunt create special pentru apeluri video FaceTime si functioneaza impreuna, astfel ca poti vorbi cu prietenii tai si ii poti vedea zambind si razand la tot ce le spui. Camera frontala te pun pe tine si prietenul tau fata in fata. Comuta la camera din spate in timpul apelului video pentru a ii arata persoanei cu care comunici unde esti, cu cine esti, sau ce se intampla in jurul tau. Cand nu folosesti FaceTime, ai la indemana o camera video si foto HD care poate inregistra tot ceea ce consideri interesant in jurul tau. In plus, te poti distra si poti realiza imagini iesite din comun cu ajutorul aplicatiei Photo Booth.

- Desi este mult mai subtire si mai usoara, tableta iPad 2 ofera aceeasi autonomie extraordinara de 10 ore precum modelul anterior. Suficient pentru un zbor peste ocean, pentru o seara intreaga de vazut filme, sau pentru o saptamana de calatorii cu transportul in comun. Chip-ul eficient A5 si iOS au grija ca bateria sa ofere o mai mare autonomie, pentru ca tu sa poti folosi iPad-ul tau oriunde si oricand.

- Cele doua nuclee ale chip-ului A5 inseamna ca iPad 2 poate face dublul de lucru, deodata. Vei observa diferente semnificative atunci cand navighezi pe internet, vezi filme, faci apeluri video FaceTime, te joci si atunci cand treci de la o aplicatie la alta. Multitasking-ul este mult mai rapid, aplicatiile se incarca mai repede si totul functioneaza pur si simplu mai bine.

- Cu pana la 9 ori mai multa putere grafica, jocurile ruleaza pe iPad 2 mai rapid si mai realistic ca oricand. Iar grafica mai rapida ajuta si aplicatiile sa ruleze mai bine – in special cele video. Vei observa atunci cand navighezi prin colectia de fotografii, cand editezi filme cu iMovie sau cand vezi animatii in Keynote .

- iOS 4 este sistemul de operare al iPad (impreuna cu iPhone si iPod touch). Iti permite sa verifici, sa citesti si sa vezi totul doar printr-o simpla atingere a ecranului. Include toate aplicatiile puternice, inovative si distractive Apple pe care le folosesti in fiecare zi, mai multe zile la rand. Totodata este platforma pe care au fost create 65.000 de alte aplicatii extraordinare, special pentru iPad. Este extrem de sigura, stabila si rapida si este conceputa pentru a functiona perfect cu dispozitivul propriu-zis, iPad.

- Toate clipurile video, fotografiile si muzica din iPad-ul tau pot acum fi transmise pe televizorul HD in mod Wireless, prin intermediul AirPlay – cu ajutorul Apple TV si o retea Wireless. O simpla atingere a iconului AirPlay este suficienta pentru a asculta muzica preferata, pentru a vedea filmele favorite sau pentru a arata tuturor prietenilor fotografiile din vacanta. Totul se vede mai bine pe un ecran mare de TV.

- Pretul extrem de ridicat face din acest produs unul la care nu oricine are acces.