BlackBerry Z10 negru

BlackBerry Z10 negru

rating 4,3 din 5
din 127 review-uri

CONSTANTIN despre BlackBerry Z10 negru

Aici sunt mai multe de povestit. In sfarsit, cei de la Blackberry au venit cu o camera decenta, si cu imbunatatiri majore fata de cea de pe Blackberry 9900. Camera principala are 8MP cu autofocus si blitz LED, cu posibilitatea de a filma la rezolutie 1080p cu 30 de cadre/secunda, in timp ce camera secundara are 2MP si posibilitatea de a filma cu o rezolutie 720p.

żMi-as fi dorit sa am mai multe posibilitati de personalizare a camerei principale in ceea ce priveste modul de fotografiere, acum putand alege doar:ce camera folosesti(cea principal sau frontala), Shooting mode, Scene mode, Flash si Aspect ratio. As fi dorit sa putem seta rezolutia pozelor, white balance-ul, modul panorama.

żDesi destul de simplista la capitolul personalizare, camera principala ofera o experienta foarte buna pentru utilizator. As vrea a remarc modul in care poti sa muti focusul intr-o fotografie, foarte usor, mutand cu degetul pe ecran patratul de focus, iar poza o faci apasand oriunde pe ecranul. Un alt mare plus pentru mine e reprezentat de aplicatia de editare fotografii integrata d?j? in sistemul de operare si putand fi accesata direct din modul de vizualizare a fotografiei.

Functia cea mai interesanta la camera foto principala este insa Time Shift. Ea foloseste bufferul de 64MB al camerei pentru a realiza, in mod automat, o serie de 10 poze consecutive, iar apoi ai posibilitatea de a alege poza in care subiectul fotografiei este in cea mai buna ipostaza. Acesta este modul meu favorit de a face poze cu cele 2 fetite ale mele. In acest fel reusesc intotdeauna sa surprind exact momentele dorite, in care amandoua zambesc si sunt cu ochii deschisi!

Legat de partea de filmare, atat calitatea imaginii cat si cea a sunetului sunt foarte bune. Ai posibilitatea de a active sau dezactiva, in timpul filmarii, lumina telefonului pentru o mai buna filmare sau poti face zoom, in timpul filmarii, foarte simplu, cu acelasi gest, foarte cunoscut, de pinch to zoom. Am redat filmuletele filmate cu Z10 pe un TV iar calitatea a fost foarte buna.

nope