Huawei P9 Dark Grey

Dark Grey Silver
  rating 4,63 din 5
din 105 review-uri

Bogdan despre Huawei P9 Dark Grey

Leica, Sony, Dual camera, RGB + Monocrom etc... Camera de pe spatele acestui telefon cred ca e cea mai discutata si controversata componenta a sa. Leica e un logo fancy pe spatele si cutia telefonului, trebuie sa recunosc. Orice ar fi in spatele tuturor acestor discutii, experienta mea cu camera a fost in general una foarte placuta si/sau placuta. Pozele sunt de foarte buna calitate in toate conditiile de iluminare iar setarile default fac aproape intotdeauna o fotografie foarte buna. De putin ori am simtit nevoia de a repeta o poza pentru ca nu ar fi fost ceea ce imi doream. Camera ofera un set foarte generos de setari "geek" cu care te poti juca - cred ca e prima data cand am patit acelasi lucru ca la un DSLR - pur si simplu m-am pierdut in complexitatea setarilor de ISO, timp de expunere, diafragma etc. Cine este pasionat de fotografie poate lua in serios ideea ca "cea mai buna camera foto e cea pe care o ai la tine". Am fost placut surprins de calitatea camerei frontale care face poze foarte clare, de mare rezolutie si avand culori foarte placute. De asemenea, camera frontala permite si realizarea unei mini-panorame care genereaza poze foarte interesante (wide) desi din cand in cand mai face cate o compunere bizara. Filmarea este de asemenea una de foarte buna calitate de mare rezolutie avand culori bine echilibrate. Camerele foto/video ale Huawei P9 ofera o experienta de utilizare foarte placuta indiferent de tehnologia utilizata (noua/veche, oferita integral de Leica sau nu). Desi camerele ar satisface pe orice utilizator de smarphone, nu pot spune ca impresioneaza in comparatie cu oferta celorlalte flagshuipuri de pe piata (e.g. iPhone 6s, Samsung Galaxy S7 sau LG G5). 4 puncte din 5.

In weekend am reusit sa ajung departe de oras iar cerul a fost senin si plin de stele... setup-ul perfect pentru pozat stelele in modul special al camerei Din pacate, am fost dezamagit ... rezultatul a fost o serie de 15 fotografii cu puncte blurate. Oricum, se poate trai foarte bine fara folosirea acelei setari. Din pacate la partea de filmare se mai poate imbunatati stabilizarea imaginii si optiunile de Slow-Motion sau Timelapse. In cazul Timelapse, se realizeaza un video dintr-o serie de poze, daca nu folosesti un trepied, filmarea e foarte tremurata si nu pare sa intervina deloc procesorul pentru a corecta micile diferente care ar "fluidiza" imaginea. In cazul Slow-Motion, e pur si simplu vorba de redarea imaginii la mai putine framuri - mi se pare mult inferioara capabilitatii iPhone 6s. De asemenea, filmarea Slow-Motion nu poate fi realizata in conditii de iluminare mai redusa.