Nokia C3
  rating 4,23 din 5
din 35 review-uri

mircea.stancu despre Nokia C3

Are un design placut, o proportie buna de marimi (lungime;latime;grosime) fiind usor de tinut in mana sau la ureche. Ofera facilitatea de Wifi, care iti permite sa te conectezi gratuit la Internet, oriunde exista un astfel de semnal. Un alt plus este tastatura de tip QWERTY care faciliteaza scrierea SMS-urilor sau navigarea pe net. Astfel combinate cele doua, poti intra pe Wifi de acasa (prin intermediul unui router wireless) si cauta rapid ceea ce te intereseaza fara a fi nevoie sa dai fuga la calculator si eventual sa trebuiasca sa-l si pornesti (si sa astepti pana intra in Windows)... Player-ul media pe care il are inclus este usor de utilizat si permite creerea de playlist-uri cu melodii atat din memoria interna cat si din cardul de memorie (telefonul are si suport pentru card microSD de pana la 8 GB). Astfel, combinand media player-ul cu cardul de memorie, telefonul se poate folosi cu succes pentru a asculta muzica la o calitate buna. Difuzoarele telefonului sunt stereo si se aud frumos. Telefonul se livreaza atat cu card de memorie de 2 GB, cat si cu o pereche de casti. Camera de 2MB permite captarea unor fotografii destul de bune, mai ales daca spatiul fotografiat este bine luminat dar si filmarea de clipuri. Un amanunt legat de camera pe care l-am remarcat este dimensiunea camerei, care are o lentila optica mare pentru un telefon mobil si deci aduce un plus calitatii pozelor realizate. Vorbind de dimensiune, este demn de remarcat acumulatorul, care are o capacitate mare. Butoanele telefonului sunt placute la atingere, iar cele de functii sunt complet configurabile (de exemplu, eu am ales pentru butonul care era configurat pentru accesarea retelelor de socializare sa acceseze camera foto).

Un prim minus pe care l-am remarcat este limitarea formatelor de fisiere video care pot fi redate. Desi media player-ul permite redarea de filme avi, de exemplu, nu toate fisierele din acest format vor functiona, pentru unele (majoritatea) este necesara conversia in rezolutia telefonului si eu cred ca nici filmele realizate cu ultimele codec-uri nu vor functiona. Camera telefonului face poze slab calitative, mai ales daca nu este lumina, telefonul neavand blitz. Filmele realizate cu telefonul sunt de asemenea slab calitative si mici, singurul plus este faptul ca ruleza fluid, fara sacadari evidente. Cardul microSD este lent si din aceasta cauza, scrierea pozelor direct pe el va duce la timpi de asteptare intre realizarea pozei si memorarea acesteia, implicit intre crearea a doua poze succesive. O alta problema cu cardul este accesul concomitent la fisiere,in sensul ca daca folositi ca ton de apel o melodie de pe card si ca imagine de fundal o poza de pe card, s-ar putea ca acestea sa se reseteze la setarile din fabrica atunci cand, de exemplu, va apeleaza cineva atunci cand ascultati muzica. Mie mi s-a intamplat acest lucru si solutia aleasa de mine a fost sa mut in memoria telefonului melodia si poza folosite in tema.