din 44 review-uri

- memorie interna 32 GB
- jack audio de 3,5 mm
- radio FM cu RDS

- imposibilitatea de a edita documente cu varianta standard de QuickOffice                       - nu are suport DivX/ Xvid
- nu are protectie pentru lentila camerei foto                                                                  - dimensiuni prea mari

zolotusca pe 27.07.2010 15:12

Drive partajat cu sistemul de operare, dupa instalarea antivirus-ului Kaspersky, Ovi Maps, QuickOffice, Adobe PDF, Opera Mini si AccuWeather nu mai avea loc nici sa faca un update si nici sa mai instaleze un alt program. Aproape lunar trebuie sa scot bateria ca sa iasa din blocaj (similar cu binecunoscutul blocaj de la Microsoft). In rest e un telefon de nota 10. L-am folosit intens in UE si in afara UE, pentru voce si pentru transfer de date. Pe masina si-a facut treaba GPS cu brio, insa GPS mult mai ineficient pentru mers. Harti foarte utile, puncte de interes la zi (cu exceptia spit. de boli infectiase V. Babes din Bucuresti care e situat gresit la 289 si nu la 283). In Milano si Brescia a facut fata cu brio. La fel si in Barcelona si Copenhaga. In afara UE pretul e prohibitiv (7 Euro/ MB).

zolotusca pe 27.07.2010 15:11