Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128GB Dual SIM Black

Samsung Galaxy S20 Ultra 5G

Black Gray
  rating 4,17 din 5
din 24 review-uri

miniroboto@it-blog.ro despre Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128GB Dual SIM Black

Am primit telefonul in cadrul programului Orange Smartphone Tester si l-am folosit ca telefon principal de-a lungul celor 3 saptamani. Ecranul foarte mare - 6.9 inchi, foarte aproape de taramul tabletelor. Acum cativa ani erau tablete cu diagaonala de 7 inchi. Este excelent pentru jocuri si filme. Refreshul de 120 Hz este interesant la prima vedere, dar dupa ce te obisnuiesti nu mai e nimic spectaculos. Memoria RAM de 12 GB iti ajunge pentru absolut orice, nu exista nimic in acest moment sa ii puna probleme. Camera foto pare sa fie foarte buna dar nu am putut sa o testez chiar cat as fi vrut, multumita situatiei actuale. Bateria este destul de mare, dar in final tot o zi te tine. In sfarsit are si Samsung incarcare rapida, in aproximativ o ora telefonul e incarcat.

Pretul. Nu stiu ce s-au gandit cei de la Samsung, dar eu unul nu as da banii astia pe un telefon, mai ales ca diferenta (la orice) fata de S10 nu mi se pare atat de mare. Sa ma explic. Refresh-ul de 120 Hz nu iti imbunatateste chiar atat de mult experienta de utilizare. Da, ok, scroll-ul este super fluid dar dupa ce il folosesti zi de zi, nici nu mai observi. Datorita dimensiunii mari a ecranului, e foarte greu de folosit cu o mana. De multe ori atingeam cu palma coltul ecranului din dreapta jos si facea tot felul de bazaconii - dadea drumul la microfon, minimiza pagina, etc. O sa iti trebuiasca o sacosa sa il cari, datorita marimii si greutatii lui. Exagerez evident, dar chiar ai nevoie de ceva sa il porti, nu exista buzunare suficient de mari pentru el. Camera foto, desi este buna, este tot doar o camera de telefon in final, cu limitarile de rigoare. Space Zoom 100X, care este trecut si pe telefon, este o gluma - imaginile rezultate sunt penibile. Zoom-ul utilizabil este cam pana la 10X, daca e lumina buna, peste 10X calitatea incepe sa scada accentuat. Filmarea 8K este si ea acolo "for bragging rights". Calitatea este mediocra, nu ai momentan nici un avantaj peste 4K doar dezavantaje - filmarea e limitata la 5 minute si 24 FPS, drept urmare filmarea din mana este in mare parte exclusa. Ma rog, este un inceput, sunt sigur ca peste 2-3 ani lucrurile vor avansa. Locasul camerelor este masiv de-a dreptul si iese foarte mult in afara. Fiind atat de expus, vei avea nevoie de o carcasa foarte groasa, mai inalta decat acesta, pentru a-l proteja. Nu imi place directia asta pe care au luat-o toti producatorii cu camere pe jumatate de spate. Senzorul de amprenta este mediocru, tot astept ca Samsung sa implementeze un Face Unlock Apple-like. Si S20 Ultra are face unlock, dar nu este la nivel de Iphone. Drept urmare, nu pot recomanda telefonul - doar daca vrei sa ai un ecran foarte mare si ai bani sa le dai foc. Altfel, versiunile mai mici ale S20 cred ca sunt mult mai user-friendly.