Samsung Galaxy S7 Edge 32GB Black

Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB Black

rating 4,68 din 5
din 142 review-uri

adrian despre Samsung Galaxy S7 Edge 32GB Black

La telefonul Samsung Galaxy S7 edge,are camera principala de 12 MP,este cea mai luminoasa si cea mai clara camera de pana acum folosita la un telefon pentru ca are autofocus cu dual pixeli(este o tehnologie noua de focalizare),care face acest device cel mai rapid la momentul actual.Focalizarea este instantanee,oricat de repede as muta telefonul sus sau jos,intarzierea este minima.Distanta minima de focalizare este undeva la aproximativ 10 cm.Pozele de 12MP(4032-3024)sunt doar in format 4:3,daca vrei in format 16:9,fotografiile trebuie facute cu camera setata la 9MP(4032-2268).Led flashul,parerea mea este ca trebuie sa-l lasi oprit deoarece in lumina scazuta telefonul face niste poze superbe,led flashul strica pozele.Camera are temporizator si poti sa faci poze la interval 2-15 secunde iar la declansare sa faca 3 fotografii.Poti sa pui filtru,dar HDR trebuie setat pe ON.Se poate filma UHD(3840-2160),dar parerea mea este sa se filmeze FHD(60fps)-1920-1080,deoarece filmarea este mult mai fluida daca filmezi scene in miscare,pentru ca daca vrei sa le urci pe You Tube se vor vedea mult mai bine,iar retelele de socializare nu suporta mai mult.Este cea mai luminoasa camera si face cele mai bune poze.Ai mai multe moduri introduse de cei de la Samsung ,cu care poti sa te joci. -Modul manual-se poate seta totul manual; -Modul focalizare selectiva-se poate face doua focalizari intr-o singura fotografie; -Panoramic-mai este prezent si pe alte telefoane Samsung; -Colaj video-este ceva nou.Filmeaza patru clipuri de 6 secunde,dupa care le asambleaza intr-o singura filmare,selecteaza si sunetul dintr-o filmare,pe care il adauga la filmarea finala. -Transmsiune live-sa ai licenta sa transmiti live pe You Tube,este foarte costisitor pentru cei de la Samsung. -Slow motion-reda imaginea cu incetinitorul; -Filmare accelerata; Este cea mai avansata camera de telefon existenta la momentul actual,cu tehnologie dual pixeli ca pe DSLR,este stabilizata.Face autofocus aproape instant chiar si pe intuneric,gratie celor doua fotodiode.Camera este mai rapida ca cea de pe Samsung S6 cu aproximativ 30%. Deschiderea aplicatiei camera prin apasarea de doua ori rapida a butonului home este aproape instantanee. Camera secundara este de 5MP cu lentila wide .Se poate folosi cu comenzi vocale,cu HDR,se poate filma QHD,ceea ce nu am mai vazut la alte telefoane.Pentru a putea folosi stabilizarea video pe camera frontala,trebuie coborat la FHD. ECRANUL la Samsung S7 edge este cel mai bun ecran pe care l-au facut cei de la Samsung vreo data.Culorile si nivelul de contrast sunt mai bune ca predecesorul sau S6.Este un ecran superb,vizibilitate excelenta pe lumina zilei,foarte bine optimizat.Indica pe ecran ora ,data,notificari,informatie baterie.Avantajul tehnologiei Amoled este ca acolo unde sunt transmise informatiile sunt aprinsi numai pixelii respectivi,astfel se economiseste bateria. SENZORUL DE AMPRENTA se deblocheaza instantaneu la o simpla atingere.Ecranul trebuie sa fie aprins.Nu am intampinat erori in utilizarea senzorului de amprenta. CONECTIVITATE-LTE telefonul poate sa descarce pana la 600 mb/secunda.Nu sunt retele pentru descarca asa repede(maxim 300 mb/s). Calitatea sunetului in redare audio si video este foarte buna cu sa fara casti.Castile sunt ergonomice si comode.Calitatea in-call,se aude foarte bine cand vorbesti la telefon,sensibilitatea microfonului este foarte buna. SPECIFICATII- are cel mai rapid android de pe piata care ocupa 8GB si raman 24 GB liberi din memoria telefonului .Telefonul Samsung S7 edge are 4GB memorie RAM ruleaza impecabil,raman 2 GB RAM constant liberi pentru aplicatii si jocuri.Are accelerator Malli T 880 care este foarte rapid.Procesorul are sistem de racire cu lichid care se vaporizeaza,se incalzeste discret sub camera in zona logo-ului Samsung.Cel mai performant telefon de pe piata.Viteza de incarcare a aplicatiilor este foarte buna,aplicatiile se deschid instantaneu. FLUIDITATE INTERFATA -touchWiz,interfata celor de la Samsung este mai simplificata,butoane mari,bine clarificate,plate.Sistemul raspunde foarte bine,nu am reusit sa-l blochez.Nu are nici o intarziere,raspunde la comenzi instantaneu.Trecera de la un ecran la altul este extrem de rapida,se misca instantaneu.Zona widgeturi edte foarte bine optimizata. APLICATII UTILE-Smart Switch Mobile-poti copia datele de pe un alt telefon smart pe Samsung S7. Smart Manager-care ne indica procentajul bateriei,stocare,securitatea dispozitivului si memoria ram.Se poate face o curatenie a aplicatiilor care utilizeaza telefonul. BRIEFINGUL este un flipboard optimizat pentru pentru telefoanele Samsung Galaxy si acest lucru nu este o noutate deoarece a mai fost gasit si pe celelalte telefoane Samsung Galaxy. GAME LAUNCHER-este un sistem special gandit pentru jocuri care controleaza puterea pe care o poate folosi fiecare joc unde poti seta puterea procesorului si rezolutia.Este foarte util si bine optimizat.Poti juca un joc si poti iesi din joc pentru a trimite un mesaj, multitasking-ul este acum real.Poti face screenshot sau chiar clip video cu o inregistrare de ecran. Conectarea mai multor device-uri prin aceeasi retea wireless,nu am avut probleme cu telafonul Samsung Galaxy S7 datorita faptului ca erau conectate la un wirless 5 telefoane,si nu detin un router performant.Accesare retelelor sociale,nu am intampinat probleme,se deschid instantaneu. Este cel mai bun si cel mai bine optimizat telefon pe car l-au facut cei de la Samsung si cel mai bun de pe piata la ora actuala din toate punctele de vedere.

De evitat sa te pozitionezi cand faci selfie cu camera frontala pe marginea fotografiei ,pentru ca vei iesi un pic deformat. La FHD(60 fps) sau UHD(4K),nu o sa ai HDR pe filmare. HDR se poate folosi la FHD(1920-1080). Parerea mea este sa faci poze cu led flashul oprit deoarece telefonul face poze bune la luminozitate scazuta si ledul strica pozele. La senzorul amprenta,daca s-ar deschide si cand ecranul nu este aprins .