Samsung Galaxy S7 Edge 32GB Black

Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB Black

rating 4,68 din 5
din 142 review-uri

Andrei Ovidiu despre Samsung Galaxy S7 Edge 32GB Black

Cu ajutorul display-ul generos, si a marginilor curbate, orice poza sau film realizat cu acest dispozitiv te va uimi. Claritatea pozelor realizate la rezolutie de 12Mp se apropie de claritatea pozelor realizate de un DSLR entry-level sau gama low cost medie. Este o adevarata placere sa faci poze cu acest telefon. Functia de Motion Photo este o reala distractie in special pentru pozele de grup. Cei de la Samsung au integrat si o scurtatura (apasarea de doua ori a butonului Home) pentru a te bucura cat mai repede de aceasta minunata camera; timpul de raspuns al acesteia este instant. Camera are rezultate excelente pe timp de zi insorita, dar si noroasa, fara a afecta foarte mult calitatea pozelor. Senzorul ofera rezultate destul de bune si pe timp de noapte sau in locatii cu lumina redusa. Stabilizatorul de imagine lucraza la cel mai inalt nivel, reducand aproape in totalitate zgomotul de imagine. Aplicata dedicata camerei are integrate si o multime de moduri, precum cel Pro, mod care iti pune la dispozitie setarile mai avansate precum ISO, expunere, WB etc. Un alt mod foarte interesant si distractiv de folosit este Virtual Shot, mod dedicat in special,dar nu numai, celor care au si casca de VR. Acest mod iti ofera o imagine 360 grade prin doar simpla inclinare a telefonului in directia in care doresti sa te uiti. Camera efectueaza de asemenea poze in regim Macro de o calitate superioara. de asemenea, pentru poze mai artistice, va recomand modul Selective Focus, mod in care focusul este selectat manual. Calitatea video de 4K te va uimi pentru filmarile pe timp de zi. Stabilizatorul de imagine functioneaza impecabil chiar si la filmari in miscare. Rezumand, camera noului Samsung S7 Edge ma uimit prin claritatea si multitudinea de moduri inglobate facand ca aspectele negative sa nu fie relevante.

In cazul rezistentei la apa, am avut ocazia sa vorbesc la el pe timp de ploaie, nefiind afectat de stropii de apa cazuti pe display. Singurul loc vulnerabil este partea de jos, locul unde este dispusa intrarea de incarcare, de casti precum si difuzorul. Dar Samsung se lauda cu faptul ca telefonul ar rezista la o adancime de jumatate de metru timp de 30 de minute. Nu am incercat, dar trebuie admirat, daca intradevar este adevarat, acest lucru.
Continut CONTRA:     In cazul stropirii displayului, acesta este total nefunctional daca este ud. Faptul ca rezista la o stropire in timpul unei ploi, nu vine cu nimic nou, acest lucru nefiind un impediment nici pentru competitori.

Am testat cu un card de memorie de 8Gb. Viteza de scriere foarte buna, chiar si in momentul efectuarii unui Burst FOTo de 100 de cadre. Vizionarea fiserelor FOTo se efectueaza fara nici o problema, neexistand delay in prezentarea pozei. Redarea fisierelor audio se face fara probleme, neexitand intarzieri in redarea fisierului. Posibilitatea maririi spatiului de stocare cu inca 200Gb cu ajutorul unui card SD, pe langa cei 32Gb disponibili, este probabil punctul forte in fata competitorilor directi.

Nu sunt multe lucruri de spus contra, deoarece aspectele negative sunt in mare parte ca si cele de pana acum. Camera are mici probleme in cazul filmarilor pe timp de noapte. In cazul filmarilor, exista mici momente de filmare sacadata si ai impresia ca pierde din cadre, dar nu este cazul. Modul Slow Motion nu poate fi folosit deloc pe timp de noapte, deoarece senzorul de luminozitate nu se activeaza. Pozele efectuate pe timp de noapte au tendinta sa iasa un pic ingalbenite, dar acest aspect poate fi rezolvat prin reglarea WB. Din punctul meu de vedere, modurile precum Hyperlapse, live broadcast si Video Collage nu prea sunt folositoare; spre exemplu pentru Hyperlapsevei avea nevoie de un trepied. Dar aceste aspecte sunt personale, si tin de fiecare utilizator in parte.

Redarea filmarilor direct de pe card nu este foarte satisfacatoare, existand mici sacadari pentru cateva secunde la inceputul vizionarii. Accesul la cardul de memorie este incomod, in sensul ca, daca doresti sa schimbi cardul trebuie sa scoti automat si cardul SIM, obligandu-te sa efectuezi pasi de pornire ale activarii cartelei SIM.