1 Vreau să îmi
planific călătoria
1 Vreau să îmi
planific călătoria
2 Sunt deja în
străinătate
3 M-am întors în
România
Descarcă ghidul de utilizare Roaming în SEE pentru abonați
Află tot ce ai nevoie să știi când ești plecat în străinătate și câteva sfaturi utile pentru cele mai frecvente situații atunci când folosești serviciul Roaming. Informații valabile pentru persoane fizice și mici întreprinzători, fără abonamente hybrid.
De ce tip de roaming am nevoie?
Înainte să pleci in străinatate, verifică dacă oferta ta include accesul pentru serviciul roaming și că acesta este activ pentru destinația în care călătorești.
Roaming SEE îți oferă acces la serviciul roaming în țările membre Spatiului Econimic European (Statele membre ale Uniunii Europene + Islanda + Liechtenstein + Norvegia).
Toate abonamentele activate după data de 3 aprilie 2019, pe persoană fizică, au serviciul roaming în SEE activat, iar beneficiile naționale incluse în abonament pot fi folosite și în țările din SEE.
Roaming în toate țările îți oferă acces la serviciul roaming în toată lumea, în țările cu care Orange are acorduri de roaming.
Activare roaming pentru AbonamentRoaming în Spațiul Economic European (SEE)
Poți folosi beneficiile naționale incluse în oferta ta și atunci când călătorești în Spațiului Economic European (SEE), format din țările membre ale Uniunii Europene, Norvegia, Islanda și Lichtenstein.
Înainte să pleci in străinatate, verifică dacă oferta ta include accesul pentru serviciul roaming și că acesta este activ pentru destinația în care călătorești. Accesează secțiunea Help pentru abonamente sau pentru PrePay pentru a afla detalii.
Verifică în My Orange dacă ai serviciul Roaming activ și pentru ce destinații este disponibil.
Pe durata călătoriei în roaming, configurează telefonul pentru a se înregistra automat în rețeaua parteneră cu cea mai bună acoperire, astfel:
Android/IOS: Setări/Configurări -> Rețea mobilă/Conexiune celulară - > Date mobile/Selectare rețea - > Operator -> Automat
De asemenea, iți recomandăm să restartezi dispozitivul atunci când ajungi în roaming. Dacă telefonul nu se înregistrează automat în rețea nici după restart, accesează setările telefonului tău conform instrucțiunilor de mai sus și alege manual una dintre rețele disponibile (prin opțiunea Selectare manuală).
Dacă telefonul tău a fost furat sau pierdut în străinătate, îl poți suspenda astfel: accesează contul tău My Orange, apelează Serviciul Clienți la numărul +40 374 300 300 sau la *100#.
Verifici dacă serviciul Roaming este activ, accesezi factura detaliată, consulți informațiile despre consum și multe altele.
Întrebări frecvente