Roaming pentru

PrePay

Cu serviciul Roaming poți comunica de pe numărul tău de telefon Orange şi atunci când ești în străinătate.

Selectează țara în care vrei să călătorești

Destinații populare:

1 Vreau să îmi
planific călătoria

3 M-am întors în
România

Couch

Descarcă ghidul de utilizare Roaming în SEE pentru clienții PrePay

Află tot ce ai nevoie să știi când ești plecat în străinătate și câteva sfaturi utile pentru cele mai frecvente situații atunci când folosești serviciul Roaming. Informații valabile pentru posesorii de cartele Orange PrePay.

De ce tip de roaming am nevoie?

Înainte să pleci in străinatate, verifică dacă oferta ta include accesul pentru serviciul roaming și că acesta este activ pentru destinația în care călătorești.

Roaming SEE îți oferă acces la serviciul roaming în țările membre Spatiului Econimic European (Statele membre ale Uniunii Europene + Islanda + Liechtenstein + Norvegia)

Roaming în toate țările îți oferă acces la serviciul roaming în toată lumea, în țările cu care Orange are acorduri de roaming.

Activare roaming pentru PrePay

Roaming în Spațiul Economic European (SEE)

Poți folosi beneficiile naționale incluse în oferta ta și atunci când călătorești în Spațiului Economic European (SEE), format din țările membre ale Uniunii Europene, Norvegia, Islanda și Lichtenstein.

Asigură-te că ai serviciul Roaming activ

Înainte să pleci in străinatate, verifică dacă oferta ta include accesul pentru serviciul roaming și că acesta este activ pentru destinația în care călătorești. Accesează secțiunea Help pentru abonamente sau pentru PrePay pentru a afla detalii.

Verifică în My Orange dacă ai serviciul Roaming activ și pentru ce destinații este disponibil.

Regulamentul European pentru serviciul Roaming
Politica de utilizare rezonabilă a serviciilor de roaming SEE
Limita maximă de resurse de internet în roaming SEE

signalSelectarea rețelei partenere

Pe durata călătoriei în roaming, configurează telefonul pentru a se înregistra automat în rețeaua parteneră cu cea mai bună acoperire, astfel:

Android/IOS: Setări/Configurări -> Rețea mobilă/Conexiune celulară - > Date mobile/Selectare rețea - > Operator -> Automat

De asemenea, iți recomandăm să restartezi dispozitivul atunci când ajungi în roaming. Dacă telefonul nu se înregistrează automat în rețea nici după restart, accesează setările telefonului tău conform instrucțiunilor de mai sus și alege manual una dintre rețele disponibile (prin opțiunea Selectare manuală).

signalPierderea/furtul telefonului

Dacă telefonul tău a fost furat sau pierdut în străinătate, îl poți suspenda astfel: accesează contul tău My Orange, apelează Serviciul Clienți la numărul +40 374 300 300 sau la *100#.

upAplicația My Orange

Verifici dacă serviciul Roaming este activ, accesezi factura detaliată, consulți informațiile despre consum și multe altele.