Vești bune!
De acum îl găsești pe Djingo și în aplicația My Orange. Intră în secțiunea „Contact”, „Scrie-ne”, și vorbește cu Djingo când ai nevoie de informații despre produsele și serviciile noastre.
De acum îl găsești pe Djingo și în aplicația My Orange. Intră în secțiunea „Contact”, „Scrie-ne”, și vorbește cu Djingo când ai nevoie de informații despre produsele și serviciile noastre.
De ce sa folosești Djingo?
Când iei legătura prin chat cu serviciul clienți, poți interacționa cu Djingo, un asistent virtual creat special pentru a-ți oferi asistență. Djingo învață din fiecare conversație pe care o poartă astfel încât, în curând, va putea să te ajute indiferent de întrebarea pe care o ai.
Informații despre abonamentul tău
- Cerere de ofertă nouă
- Roaming (status, activare, opțiuni, tarife etc.)
- Detalii despre portare
- Detalii despre activarea unui abonament nou
- Detalii despre factură (valoare de plată, cost suplimentar, detalii convorbiri, activare/dezactivare factură electronică, metodă de plată etc.)
- Perioada contractuală
- Informații despre reziliere
Informații despre serviciile aferente numărului tău
- Suspendarea/ reconectarea numărului în caz de pierdere sau furt
- Schimbarea de SIM
- Activare/dezactivare mesagerie vocală
- Blocarea/deblocarea accesului la date mobile
- Codul PUK
- Reîncărcări PrePay
- Activare opțiuni
De ce să interacționezi cu Djingo?
Djingo, chatbot-ul Orange, este dispus să te ajute 24 de ore din 24, 7 zile din 7.
Te ajută să găsești ușor informațiile de care ai nevoie și invață din fiecare discuție, pentru ca încet-încet să ajungă să cunoască tot mai multe.
Dacă întrebarea ta este prea complexă pentru Djingo, asistentul nostru virtual, vei fi transferat, în intervalul 9:00-20:00, pe chat, către un consultant Orange.