Indicator |
Valoare |
ObservaĹŁii |
A1 Termenul necesar pentru furnizarea serviciului de acces la internet |
A1a |
termenul de furnizare a serviciului de acces la internet, asumat de furnizor (zile) |
30 |
|
A1b |
durata ĂŽn care se ĂŽncadreazÄ 20% din cel mai rapid soluČionate cereri (zile) |
1 |
|
A1c |
durata ĂŽn care se ĂŽncadreazÄ 50% din cel mai rapid soluČionate cereri (zile) |
1 |
|
A1d |
durata ĂŽn care se ĂŽncadreazÄ 80% din cele mai rapid soluĹŁionate cereri (zile) |
1 |
|
A1e |
procentajul cererilor soluČionate ĂŽn termenul asumat de furnizor |
99.72% |
|
|
A2 FrecvenĹŁa reclamaĹŁiilor utilizatorului final (numÄrul de reclamaČii ĂŽnregistrate la 1000 de conexiuni active) |
79.2 |
|
|
A3 FrecvenĹŁa reclamaĹŁiilor referitoare la deranjamente (numÄrul de reclamaČii referitoare la deranjamente valide, ĂŽnregistrate la 1000 de conexiuni active) |
2.4 |
|
|
A4 FrecvenĹŁa reclamaĹŁiilor privind corectitudinea facturÄrii (numÄrul de reclamaČii privind corectitudinea facturÄrii, ĂŽnregistrate la 1000 de conexiuni active) |
50.1 |
|
|
A5 Termenul de remediere a deranjamentelor totale |
A5a |
termenul de remediere a deranjamentelor, asumat de furnizor (ore) |
72 |
|
A5b |
durata ĂŽn care se ĂŽncadreazÄ 20% din cel mai rapid remediate deranjamente valide (ore) |
2 |
|
A5c |
durata ĂŽn care se ĂŽncadreazÄ 50% din cel mai rapid remediate deranjamente valide (ore) |
4 |
|
A5d |
durata ĂŽn care se ĂŽncadreazÄ 80% din cel mai rapid remediate deranjamente valide (ore) |
9 |
|
A5e |
procentajul deranjamentelor remediate ĂŽn termenul asumat de furnizor |
100.00% |
|
|
|
|
|
A5' Termenul de remediere a deranjamentelor provocate de cauze aflate sub controlul Orange |
A5'a |
termenul de remediere a deranjamentelor, asumat de furnizor (ore) |
72 |
|
A5'b |
durata ĂŽn care se ĂŽncadreazÄ 20% din cel mai rapid remediate deranjamente valide (ore) |
1 |
|
A5'c |
durata ĂŽn care se ĂŽncadreazÄ 50% din cel mai rapid remediate deranjamente valide (ore) |
2 |
|
A5'd |
durata ĂŽn care se ĂŽncadreazÄ 80% din cel mai rapid remediate deranjamente valide (ore) |
5 |
|
A5'e |
procentajul deranjamentelor remediate ĂŽn termenul asumat de furnizor |
100.00% |
|
|
|
|
|
A5'' Termenul de remediere a deranjamentelor neimputabile Orange |
A5''a |
durata ĂŽn care se ĂŽncadreazÄ 20% din cel mai rapid remediate deranjamente valide (ore) |
2 |
|
A5''b |
durata ĂŽn care se ĂŽncadreazÄ 50% din cel mai rapid remediate deranjamente valide (ore) |
5 |
|
A5''c |
durata ĂŽn care se ĂŽncadreazÄ 80% din cel mai rapid remediate deranjamente valide (ore) |
15 |
|
|
|
|
|
A6 Termenul de soluţionare a reclamaţiilor primite de la utilizatorii finali altele decât cele referitoare la deranjamente |
A6a |
termenul de soluČionare a reclamaČiilor primite de la utilizatorii finali, altele decât cele referitoare la deranjamente, asumat de furnizor (zile) |
30 |
|
A6b |
durata ĂŽn care se ĂŽncadreazÄ 20% din cel mai rapid soluČionate reclamaČii, altele decât cele referitoare la deranjamente (zile) |
1 |
|
A6c |
durata ĂŽn care se ĂŽncadreazÄ 50% din cel mai rapid soluČionate reclamaČii, altele decât cele referitoare la deranjamente (zile) |
2 |
|
A6d |
durata ĂŽn care se ĂŽncadreazÄ 80% din cel mai rapid soluČionate reclamaČii, altele decât cele referitoare la deranjamente (zile) |
7 |
|
A6e |
procentajul reclamaČiilor, altele decât cele referitoare la deranjamente, soluČionate ĂŽn termenul asumat de furnizor |
99.09% |
|