Indicator |
Valoare |
Observaţii |
A1 Termenul de furnizare a serviciului de acces la internet |
A1a |
termenul de furnizare a serviciului de acces la internet, asumat de furnizor (zile) |
30 |
|
A1b |
durata în care se încadrează 20% din cel mai rapid soluționate cereri (zile) |
1 |
|
A1c |
durata în care se încadrează 50% din cel mai rapid soluționate cereri (zile) |
1 |
|
A1d |
durata în care se încadrează 80% din cele mai rapid soluţionate cereri (zile) |
1 |
|
A1e |
procentajul cererilor soluționate în termenul asumat de furnizor |
99.90% |
|
|
A2 Frecvenţa reclamaţiilor utilizatorului final (numărul de reclamații înregistrate la 1000 de conexiuni active) |
40.8 |
|
|
A3 Frecvenţa reclamaţiilor referitoare la deranjamente (numărul de reclamații referitoare la deranjamente valide, înregistrate la 1000 de conexiuni active) |
2.6 |
|
|
A4 Frecvenţa reclamaţiilor privind corectitudinea facturării (numărul de reclamații privind corectitudinea facturării, înregistrate la 1000 de conexiuni active) |
27.9 |
|
|
A5 Termenul de remediere a deranjamentelor totale |
A5a |
termenul de remediere a deranjamentelor, asumat de furnizor (ore) |
72 |
|
A5b |
durata în care se încadrează 20% din cel mai rapid remediate deranjamente valide (ore) |
1 |
|
A5c |
durata în care se încadrează 50% din cel mai rapid remediate deranjamente valide (ore) |
3 |
|
A5d |
durata în care se încadrează 80% din cel mai rapid remediate deranjamente valide (ore) |
17 |
|
A5e |
procentajul deranjamentelor remediate în termenul asumat de furnizor |
100.00% |
|
|
|
|
|
A5' Termenul de remediere a deranjamentelor provocate de cauze aflate sub controlul Orange |
A5'a |
termenul de remediere a deranjamentelor, asumat de furnizor (ore) |
72 |
|
A5'b |
durata în care se încadrează 20% din cel mai rapid remediate deranjamente valide (ore) |
1 |
31 minute |
A5'c |
durata în care se încadrează 50% din cel mai rapid remediate deranjamente valide (ore) |
2 |
|
A5'd |
durata în care se încadrează 80% din cel mai rapid remediate deranjamente valide (ore) |
15 |
|
A5'e |
procentajul deranjamentelor remediate în termenul asumat de furnizor |
100.00% |
|
|
|
|
|
A5'' Termenul de remediere a deranjamentelor neimputabile Orange |
A5''a |
durata în care se încadrează 20% din cel mai rapid remediate deranjamente valide (ore) |
1 |
|
A5''b |
durata în care se încadrează 50% din cel mai rapid remediate deranjamente valide (ore) |
4 |
|
A5''c |
durata în care se încadrează 80% din cel mai rapid remediate deranjamente valide (ore) |
17 |
|
|
|
|
|
A6 Termenul de soluţionare a reclamaţiilor primite de la utilizatorii finali altele decât cele referitoare la deranjamente |
A6a |
termenul de soluționare a reclamațiilor primite de la utilizatorii finali, altele decât cele referitoare la deranjamente, asumat de furnizor (zile) |
30 |
|
A6b |
durata în care se încadrează 20% din cel mai rapid soluționate reclamații, altele decât cele referitoare la deranjamente (zile) |
1 |
4 ore |
A6c |
durata în care se încadrează 50% din cel mai rapid soluționate reclamații, altele decât cele referitoare la deranjamente (zile) |
2 |
|
A6d |
durata în care se încadrează 80% din cel mai rapid soluționate reclamații, altele decât cele referitoare la deranjamente (zile) |
8 |
|
A6e |
procentajul reclamațiilor, altele decât cele referitoare la deranjamente, soluționate în termenul asumat de furnizor (zile) |
98.34% |
|