Vizualizeaza cosul Finalizeaza
×

Accesează
contul existent

Termeni și condiții

Vezi documentele legale, detalii despre termeni și condiții, cursul valutar și arhiva de documente.

Vezi documentele legale, detalii despre termeni și condiții, cursul valutar și arhiva de documente.

Cursul de schimb care va fi folosit pentru calculul facturii tale începând cu data de 15 Aprilie 2019 este cursul publicat de către Ing Bank România pentru persoane juridice așa cum se regăsește în tabelul de mai jos :

Curs : Leu (RON) *

  • EURO
  • USD
**valabil pentru data: și publicat în ziua lucrătoare anterioară datei/perioadei de facturare

Declaraţia Politicii de Gestiune a Continuităţii Afacerii

Ca furnizor de servicii de telecomunicații, pentru Orange (Orange Romania Communications) este esențială menținerea capacitații de a dezvolta și furniza produsele și serviciile sale principale în concordanță cu așteptările părților interesate.

Prin urmare, Strategia Orange (Orange Romania Communications) este de a susține procesul de Continuitatea Afacerii pentru o recuperare promptă și eficientă a operațiunilor esențiale din orice incident sau dezastru fizic apărut în mediul propriu de activitate.

Sistemul de Gestiune a Continuității Afacerii al Orange (Orange Romania Communications) este fundamentat pe standardul ISO 22301:2019.

Gestiunea Incidentelor/Crizelor uneori denumită Gestiunea Incidentelor - este un proces cadru care prevede metodele de conducerea, nivele decizionale și gestionarea adecvată a impactului extins al unei crize, incluzând comunicarea în timpul crizelor și coordonarea relațiilor cu media.

Scopul Sistemului de Gestiune a Continuității Afacerii Orange (Orange Romania Communications), ca răspuns la o întrerupere semnificativă (fie actuală, fie iminentă), va fi întotdeauna să:

- Asigure siguranţa angajaţilor Orange (Orange Romania Communications) şi a celorlalţi ocupanţi sau vizitatori ai clădirilor;
- Răspundă obligațiilor față de angajați, clienți, acţionari şi alte părţi interesate;
- Minimizeze întreruperile de servicii care afectează clienții şi să protejeze şi păstreze activele şi reputaţia companiei;
- Faciliteze reluarea operaţiunilor normale imediat ce este posibil;
- Asigure continuitatea afacerilor.

Obiectivele cheie ale Sistemului de Gestiune a Continuității Afacerii Orange (Orange Romania Communications) sunt:

- Asigurarea disponibilității produselor, serviciilor și funcțiunilor cheie ale organizației, în conformitate cu așteptările părților cheie interesate și cu obiectivele afacerii;
- Menținerea certificării organizației ca o cerință de bază pentru contracte sau participarea la licitații, precum și pentru menținerea unei bune reputații pe piață.