×

Companii

Marius Persenea, Grupul Iulius: In prima parte a anului consumul a crescut, dar a fost impactat si...

Marius Persenea, Grupul Iulius: In prima parte a anului consumul a crescut, dar a fost impactat si de inflatie, de cresterea preturilor din primul trimestru, generat de masuri fiscale. Totusi, trendul per total a ramas pozitiv

22.05.2024, 18:39 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

Consumul din prima parte a anului a crescut, dar in acelasi timp a fost impactat de inflatie si de cresterea preturilor din primul trimestru, care a avut la baza noile masuri fiscale, dar per total trendul a ramas unul pozitiv, iar in trimestrul doi lucrurile sunt mai positive decat in ultimele 4-6 trimestre, a spus Marius Persenea, COO, Grupul Iulius, in cadrul Conferintei ZF Investiti in Romania, organizata de Ziarul Financiar impreuna cu CEC Bank, la Iasi.

"In prima parte a anului consumul a crescut, dar a fost impactat si de inflatie, de cresterea preturilor din primul trimestru, generat de masuri fiscale. Au intrat in vigoare anumite normel legale noi. S-a resimtit, dar neschimband faptul ca trendul per total a ramas pozitiv, iar astazi in trimestrul doi lucrurile sunt mai pozitive decat in ultimele 4-6 trimestre. A mai fost un hype asemanator post-COVID cand lumea iesti din casa sI a inceput sa cheltuie. Acum lumea cred ca s-a mai obisnuit in special cu nivelul preturilor corroborate si cu ajustarile de venituri, atat in Romania, cat si in plan international. Nu as spune ca au amortizat total aceste cresteri de preturi, dar oarecum au facut sentimentul general sa ramana intr-un teritoriu pozitiv", a explicat Marius Persenea.

Ce a mai spus Marius Persenea, COO, Grupul Iulius:

¬ Eu observ ca societatea din Iasi a fost oarecum detonata, insemnand ca sentimentul de mandrie si ca se poate face ceva si in fata este doar progress este pregnant azi. Se vede peste tot, in oras, in strazile aglomerate, magazinele aglomerate. Noi observam in indicatorii nostri economici in grup. Este un oras care dispune de foarte multe atuuri pe care alte orase din Romania nu le au, proximitatea cu Republica Moldova si plastic vorbind este granita de Est a lumii de Vest. Cred ca toata lumea ar trebui sa constientizeze acest lucru foarte bine.

¬ Zonele acestea de limita au avut intotdeauna o motricitate aparte. Sunt locurile prospere, unde activitatea este atomizata, iar din acest punct de vedere cred ca IasI are o perspectiva fantastica.

¬ Investitiile nu se fac peste noapte. De principiu nu facem niciodata investitii speculative, respectiv bani bagati in proiecte pe care le termini si apoi vezi ce faci cu ele. Noi ne bazam intotdeauna proiectele si activele pe o cerere reala. Palace Campus este un proiect de succes din toate punctele de vedere pentru ca am putut si am reusit sa gestionam foarte bine o relatie cu un chirias. Amazon nu a venit acum doi ani in Iasi, este de ani de zile in Iasi. L-am avut chirias, a avut la inceput un spatiu mai mic si ca intotdeauna calitatea si o colaborare foarte buna iti duce partenerul spre dezvotlare.

¬ Odata ce lucrurile intra pe un fagas normal, pozitiv se creaza o tractiune. Marea parte a cladirii Palace Campus avea deja un contract cu Amazon. Bineinteles intreag structura, proiectul, locatia, dar si vecinatatea cu un astfel de chirias a facut ca si celelalte firme care s-au alaturat proiectului sa fie atrase.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare