×

Economic

Chinezii au scos pe piata off-road-ul low-cost. Clona Defenderului produsa de Beijing costa cat o...

Chinezii au scos pe piata off-road-ul low-cost. Clona Defenderului produsa de Beijing costa cat o masina second hand in Europa

04.07.2024, 09:00 Sursa: mediafax.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

Masina chinezeasca incorporeaza elementele de design ale masinilor europene. Ultimul vehicul de teren produs de Beijing Auto Works (BAW) este cunoscut in diverse moduri, de la BJ212 la BJ2020 (unde BJ inseamna Beijing Jeep) si este in productie, in cateva generatii, din 1965.

Primul "212" dateaza din 1965 si s-a bazat pe off-roader-ul rusesc UAZ. Are elemente estetice cunoscute: exista un pic de G-Class, Land Rover Defender, Toyota FJ40 si FJ60, precum si de Jeep Wrangler. Este cunoscut faptul ca chinezii replica masinile europene. Clonele sunt greu de deosebit de originale.

In fata gasim farurile apropiate de Toyota FJ40, capota si lateralele sunt de la Defender, in timp ce barele de protectie si aripile amintesc de Wrangler. In spate, forma hayonului si a geamului aduce a Clasa G, dar grupurile de lumini verticale reamintesc de Land Rover.

In putinele imagini publicate pe site-urile chinezesti se poate intrezari un cockpit dominat de un ecran tactil masiv, dar cu prezenta multor comenzi fizice. In ceea ce priveste caracteristicile tehnice, se remarca prezenta unui motor turbo pe benzina cu patru cilindri de 2 litri si 248 de cai putere.

Cutia de viteze are opt trepte, iar tractiunea integrala poate fi dezactivata, cu posibilitatea blocarii diferentialelor fata si spate. Exista diverse moduri de condus care pot fi selectate, in functie de teren.

Nu se stie care este nivelul de echipare, dar pretul doboara orice concurenta: 13.000 de euro, bani cu care este dificil de cumparat o masina mica in Europa. Deocamdata, nu exista planuri de intrare pe alte piete decat pe cea interna, dar, de felul lor, chinezii sunt insistenti.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare