×

Accesează
contul existent

Burse

Bursa. Certinvest devine Capital Point. Noua viziune: 1 mld. euro active in urmatorii 10 ani

Bursa. Certinvest devine Capital Point. Noua viziune: 1 mld. euro active in urmatorii 10 ani

04.04.2025, 17:52 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) a aprobat oficial schimbarea denumirii societatii de administrare a investitiilor SAI Certinvest in SAI Capital Point, decizie care, spun reprezentantii societatii, reflecta o schimbare de viziune, ritm si energie.

"Schimbarea denumirii in SAI Capital Point este despre claritate, asumare si viziune. Este despre timpul fiecarui investitor, despre sensul din spatele fiecarei decizii financiare, si despre cum putem transforma capitalul intr-un instrument care sustine cu adevarat viata fiecaruia dintre noi", spune Alina Huidumac, Director General Adjunct SAI Capital Point.

"Aceasta decizie semnificativa marcheaza o etapa importanta in procesul de transformare al companiei - o transformare care a fost accelerata si de recentele modificari ale structurii actionariatului", adauga Alexandru Chirila, Administrator Masterbrok SRL.

La finele anului 2024, Certinvest anunta intrarea Masterbrok SRL in actionariatul companiei, cu o participatie de 9,9%. Masterbrok SRL, cunoscuta pentru contributia sa in promovarea educatiei financiare si dezvoltarea unei culturi investitionale in Romania, are un portofoliu de branduri precum Profit Point, Fincert, Bateria Financiara si Metrics Point.

"SAI Capital Point nu este doar un nou nume. Este expresia unui mod inovator de a construi relatia cu investitorii nostri. Aceasta tranzitie vine ca urmare a unei reconfigurari strategice la nivel intern, cu un focus clar pe inovatie, digitalizare si cresterea accesibilitatii la solutii financiare moderne. Noul motto al companiei, "Castiga timp cu sens", transmite cu claritate intentia noastra: aceea de a transforma investitia intr-un instrument eficient, care elibereaza timp si energie pentru lucrurile care conteaza cu adevarat. Chiar daca numele se schimba, valorile fundamentale raman. Vom continua sa ne bazam deciziile pe seriozitate, transparenta si o administrare responsabila a capitalului investitorilor nostri. In acelasi timp, echipa noastra a pregatit un nou val de initiative si parteneriate strategice prin care vom pune la dispozitie modalitati moderne de investire, adaptate realitatilor actuale si nevoilor generatiei de investitori emergenti. Ne propunem sa construim, in urmatorii 10 ani, un administrator de fonduri care sa concureze direct cu sistemul bancar, oferind randamente atractive, costuri mai mici si accesibilitate mai mare", transmite Capital Point intr-un comunicat de presa.

Noua viziune la care Capital Point lucreaza este sa ajunga la active in administrare de 1 miliard de euro in urmatorii 10 ani, iar strategia societatii se bazeaza pe sase piloni.

"Avantaj competitiv fata de banci - prin randamente superioare, comisioane reduse si transparenta totala. Ecosistem educational - podcasturi, webinarii, continut valoros si o comunitate activa de investitori. Distributie digitala si parteneriate - platforma de investitii online, colaborari cu brokeri si consultanti. Produse diferentiate - fonduri tematice, fonduri de dividende, produse cu garantii partiale. Acces la investitori mari si corporate - servicii personalizate pentru HNWI si companii. Ambasadori financiari si influenceri - promovare prin lideri de opinie, testimoniale si social proof."

Odata cu noul nume, SAI Capital Point lanseaza si "o identitate vizuala curata, minimalista si moderna, axata pe claritate, simplitate si impact. Fontul oficial este Neulis Sans, ales pentru lizibilitatea sa excelenta si personalitatea echilibrata, potrivita unui brand din zona financiara. Paleta de culori este dominata de Capital Green, o nuanta distinctiva, care inspira calm, rigoare si profesionalism - obligandu-ne sa fim mereu tineri, de actualitate, precum o primavara continua. Motto-ul vizual: Castiga timp cu sens. Toate aceste elemente vizuale reflecta pozitionarea noului brand - aceea de partener financiar care nu doar gestioneaza capital, ci creeaza context pentru dezvoltare personala si echilibru."

SAI Capital Point transmite ca va continua sa fie un actor activ in educatia financiara si un sustinator al parteneriatelor solide in piata de capital, avand in plan lansarea unor instrumente investitionale noi, precum si o serie de initiative de conectare cu publicul tanar si investitorii la inceput de drum.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare