07.01.2025, 11:00 Sursa: zf.ro
Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.
¬ In ultimii trei ani, sectorul de imprimante multifunctionale (MFP) din Romania a crescut anual intre 5-15%, in timp ce segmentul de imprimante digitale de productie a inregistrat o crestere de 30%, conform datelor Canon. Piata imprimantelor de format mare a cunoscut cea mai spectaculoasa evolutie, cu o crestere de 40% in aceeasi perioada. Desi suntem intr-o era acaparata de digitalizare, industria de printing pare nu doar ca supravietuieste, ci continua sa creasca si sa se reinventeze. Cu o valoare globala de 645 miliarde de dolari anual, sectorul de printing comercial si industrial depaseste de 10 ori industria de streaming muzical si este de 8 ori mai mare decat industria jocurilor video, demonstrand ca digitalizarea nu inseamna sfarsitul printarii, ci transformarea ei, sustine Katsuhiko Fujino, director B2B, Canon DRBG - compania japoneza fiind unul dintre cei mai mari producatori de echipamente de imprimare la nivel mondial. "Sincer sa fiu, cand am intrat in echipa Canon in 1999, am crezut ca in 10 ani, printarea va disparea. Dar, dupa 10 ani, 15 ani, 20 de ani, nicio schimbare. Sau au fost schimbari mici. Apoi a venit pandemia de COVID, care a fost un mare soc si au avut loc schimbari mari. Cu toate acestea, si pandemia de COVID ne-a oferit intr-un fel dovada ca printarea este necesara pentru toata lumea. Pentru ca printarea exista inca si volumele de imprimare sunt stabile. Au avut scaderi, dar inca pastram volume de imprimare destul de bune in lume", a explicat intr-un interviu pentru ZF Katsuhiko Fujino, director B2B, Canon DRBG.
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.