×

Accesează
contul existent

Business Hi-Tech

Roxana Babatie, Cargus: Circa 20% din cererile, apelurile din contact center au fost rezolvate de o...

Roxana Babatie, Cargus: Circa 20% din cererile, apelurile din contact center au fost rezolvate de o solutie de inteligenta artificiala in 2024. Anul acesta lucram la un proiect de optimizare a rutelor curierilor folosind AI.

01.04.2025, 00:07 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Cargus, unul dintre cei mai mari jucatori din piata de curierat, a pus accent pe automatizare si digitalizare in 2024, integrand inteligenta artificiala (AI) in diverse segmente ale businessului pentru a-si imbunatati performanta. "La final de 2024 am implementat o solutie de omnichannel care sa ofere o interactiune mai facila clientului final cu departamentul nostru de contact center. Astfel, aproximativ 20% din cererile, apelurile in contact center au fost rezolvate de o solutie de inteligenta artificiala. Si atunci a scazut inclusiv timpul de asteptare in coada la contact center", a spus Roxana Babatie, head of domestic sales, managing the channels of field sales and major accounts in cadrul Cargus. Ea considera ca inteligenta artificiala contribuie semnificativ la eficientizarea activitatii si la cresterea productivitatii angajatilor.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare