×

Accesează
contul existent

Opinii

Oana Ionita, Business MAGAZIN. Prapastia dintre influenceri si valorile unui brand. Cum a devenit o...

Oana Ionita, Business MAGAZIN. Prapastia dintre influenceri si valorile unui brand. Cum a devenit o punga de alimente aruncata la gunoi o discutie despre risipa alimentara din Romania

15.09.2024, 12:00 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

Ce se intampla cand o punga cu mancare neinceputa e aruncata la gunoi in fata unei tari intregi? Ei bine, se deschid o multime de discutii. Despre influenceri si relatia lor cu brandurile, despre imaginea pe care ei o contureaza in social media pentru comunitatile lor, despre risipa alimentara in Romania, despre gestionarea unei crize de imagine si, in cele din urma, despre cum sa nu faci un apology video (un material video in care persoana publica isi cere scuze si isi asuma incidental N.Red.). Pe scurt, influencerul Sanziana Negru a filmat o campanie pentru Lidl in cadrul festivalului Electric Castle, unde a prezentat mai multe produse ale brandului pe care tocmai le achizitionase.

Dupa publicarea videoclipului in social media, a aparut si o fotografie facuta de o alta persoana prezenta si ea la festival in care era prezentata punga cu alimentele intacte din video aruncata la gunoi. Ce a urmat dupa e istorie - campania a fost stearsa si reactiile au continuat sa curga.

Influencerul a ajuns intr-o situatie de criza si a gestionat-o fix pe dos fata de cum scrie in manualele de comunicare. Primul lucru pe care l-am invatat in facultate la un curs de comunicarea de criza in mediul online, si pe care ar fi trebuit sa il faca si ea, e ca trebuie neaparat sa oferi un raspuns in maximum 24 de ore. Un raspuns prompt ajuta la prevenirea raspandirii de zvonuri si speculatii necontrolate si demonstreaza transparenta si responsabilitatea influencerului.

Cititi articolul integral pe Business MAGAZIN.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare