Cu serviciul Business One Voice beneficiezi de funcționalitățile de voce fixă disponibile până acum prin centrale telefonice, fără a mai investi însă în propriile echipamente. Soluția este oferită în cloud, fiind găzduită și administrată de Orange.
Cum funcționează
Fiind găzduită în cloud, soluția Business One Voice îți dă posibilitatea să migrezi infrastructura curentă sau să integrezi echipamentele existente SIP, TDM sau SIP analog într-o soluție hibridă. Configurarea funcționalităților de voce, alocarea și controlul resurselor de voce fixă și mobilă precum și managementul intregrat al flotei de numere fixe și mobile se face simplu, prin intermediul unei interfețe de administrare online. Aceasta este accesibilă de oriunde și oricând, fără a mai fi necesară deplasarea la sediul unde sunt instalate echipamentele.
Soluție integrată de voce, fără investiții în echipamente și costuri de întreținere
Scalabilitate crescută
Integrezi numere de voce fixă sau mobilă în toate locațiile tale, indiferent de tipul și dimensiunile acestora: sedii centrale, filiale sau sucursale, depozite sau locații izolate.
Creșterea eficienței și a productivității
Angajații tăi au acces la funcții convergente de voce fix-mobil precum Hunt Grup sau Număr Unic, astfel încât vor comunica mai eficient, indiferent dacă sunt la birou sau în mișcare.
Simplitate în administrare
Controlezi funcționalitățile de voce și costurile asociate, direct din interfața web. Tot prin interfață poți crea grupuri de utilizatori și profiluri de utilizare, pentru administrarea eficientă a serviciilor.
Optimizarea costurilor
Funcționalitățile de voce sunt disponibile prin intermediul unei centrale telefonice virtuale, activate și găzduite în platforma Orange. Nu sunt necesare investiții în echipamente proprii și licențe de software, pentru instalare, mentenanță și service, sau pentru traininguri de specialitate în utilizarea echipamentelor.
Funcționalități de voce incluse în Business One Voice
Cu Business One Voice beneficiezi de o gamă largă de funcționalități, care asigură angajaților tăi o experiență simplă și intuitivă de utilizare.
- automat (cod activare *21,nr>#; cod dezactivare *22#)
- la ton de ocupat (cod activare *67
#; cod dezactivare *68#) - fără răspuns (cod activare *61
#; cod dezactivare *62#)
Pachete de servicii disponibile
Cele patru tipuri de abonamente Business One Voice disponibile au fost create în funcție de nevoile utilizatorilor. Acestea sunt diferențiate prin pachetele de funcționalități pe care le includ.
Business One
Voice Start |
Business One
Voice Light |
Business One
Voice Plus |
Business One
Voice Complete |
Special pentru voce fixă, oferă cele mai utilizate funcționalități de tip PABX și asigură optimizarea bugetelor prin eliminarea costurilor asociate centralei telefonice fizice. | Specific pentru voce mobilă, asigură un management optim al resurselor disponibile prin controlul destinațiilor de apel, sau utilizarea apelurilor pe numere scurte. | O soluție convergentă de voce fixă și mobilă care include toate funcționalitățile necesare unei colaborări eficiente și a unei relații optime cu clienții. | Soluție convergentă completă de voce fix-mobil ce include funcționalități PABX complexe, precum IVR. |
În tabelul de mai jos regăsești funcționalitățile disponibile în fiecare tip de abonament.
Funcționalitate | One Voice Light |
One Voice Start |
One Voice Plus |
One Voice Complete |
---|---|---|---|---|
CLIP | ||||
CLIR | ||||
Last number redial | ||||
Call Forward | ||||
Call Hold | ||||
Call Return | ||||
Escape Code | ||||
Extension Dialing | ||||
Speed Dial 8 | ||||
Speed Dial 100 | ||||
Conference 5-way | ||||
Do Not Disturb | ||||
Call Transfer for SIP | ||||
Music on Hold | ||||
Hunt Group fix | ||||
Hunt Group convergent | ||||
Call Pick-up | ||||
Call Park | ||||
Remote Call Forwarding | ||||
Find Me/Follow Me | ||||
Unique Number | ||||
Cust Music/Mesg on Hold | ||||
Call Barring Outgoing | ||||
Call Control | ||||
Exception List | ||||
Usage on Monitoring | ||||
Call Barring Incoming | ||||
Barge In | ||||
Anonymous Call Rejection | ||||
Authorization Code | ||||
Dual Billing | ||||
IVR/Calendar |