În ultimele luni, mediul de business din întreaga lume a fost afectat într-o măsură mai mare sau mai mică de criza sanitară. Cel mai adesea, diferența de la o companie la alta a fost făcută de nivelul de digitalizare și de flexibilitatea business-urilor de a se adapta la noua realitate a pieței. Orange Business lansează o serie de webinare dedicate B2B și susținute de experții companiei și de parteneri, ce își propun să ajute businessurile să facă față contextului de afaceri și provocărilor tehnologice actuale.
Beneficii pentru businessul tău
Personalizare
Personalizare
Suport personalizat pentru tratarea solicitărilor de ordin operațional
Suport personalizat pentru tratarea solicitărilor de ordin operațional
Simplitate
Simplitate
Punct unic de contact cu Serviciul Clienți Business, pentru toate zonele de business
Punct unic de contact cu Serviciul Clienți Business, pentru toate zonele de business
Rapiditate
Rapiditate
Reducerea timpului de răspuns pentru solicitările utilizatorilor
Reducerea timpului de răspuns pentru solicitările utilizatorilor
Evoluție
Evoluție
Anticipăm și îmbunătățim procesele în baza interacțiunilor avute cu clienții noștri
Anticipăm și îmbunătățim procesele în baza interacțiunilor avute cu clienții noștri
Încredere
Încredere
Monitorizarea eficientă a solicitărilor prin sistemul intern de ticketing Orange
Monitorizarea eficientă a solicitărilor prin sistemul intern de ticketing Orange
Feedback
Feedback
Platforme online pentru gestionarea soluțiilor de business, dezvoltate pe baza feedbackului tău
Platforme online pentru gestionarea soluțiilor de business, dezvoltate pe baza feedbackului tău
Consultantul dedicat
Dacă ești la Orange Business, ai la dispoziție o persoană dedicată contului tău, care îți oferă suport operațional pentru serviciile, soluțiile și produsele de la Orange Business.
Consultantul dedicat îți pune la dispoziție întreaga experiență în Customer Services pentru a-ți oferi cea mai bună experiență de utilizare a soluțiilor Orange Business, personalizate și potrivite cu nevoile tale de business.
Poți scrie consultantului tău dedicat oricând ai nevoie, prin e-mail la consultantul.meu@orange.com și îl poți apela de luni până vineri, în intervalul 9:00 – 18:00 sau prin Whatsapp la numărul:
Serviciul clienți business
În plus, poți accesa serviciul clienți, prin apel gratuit la 300. Serviciul poate fi accesat și de către echipa ta, de luni pana vineri, între orele 8.00 – 20.00. În cazul în care nu ai la îndemână un abonament conectat în rețeaua Orange, poți apela 0374300300, la tarif normal. Accesul la un operator este disponibil de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00.
Magazinul online
Fie că vrei să înregistrezi o comandă sau doar să fii la curent cu noutățile, ai acces în timp real la întreaga gamă de telefoane mobile, tablete și accesorii din oferta noastră. Produsele au descrieri detaliate, le poți filtra și compara și poți alege metoda optimă de plată. Pentru toate comenzile înregistrate în magazinul online pentru companii, livrarea este gratuită.
My Orange
Ai la îndemână 24/7 o platformă de management online, ușor de folosit și structurată în secțiuni intuitive pentru gestionarea telefoanelor, serviciilor și soluțiilor IT&C de la Orange Business. Ai acces continuu la datele contului companiei tale, vezi resursele disponibile, configurezi serviciile, vezi convorbirile detaliate, trimiți telefoane în service sau plătești facturile online. Astfel, economisești timp și ai controlul modificărilor în timp real, fără impact în business-ul tău.
Ambiția noastră este să evoluăm continuu pentru a oferi o dezvoltare durabilă clienților noștri. Investim continuu în dezvoltarea echipelor noastre și platformelor pe care le punem la dispoziția clienților noștri. Echipele noastre sunt nerăbdătoare să te întâmpine, să faciliteze și să eficientizeze parteneriatul nostru, pentru ca relația cu Orange Business să fie un diferențiator în businessul tău.