Studiu de caz

Romexpo

Romexpo îmbunătățește experiența clienților implementând o nouă soluție de parcare inteligentă


Romexpo deține un spațiu destinat parcării de aproximativ 2.000 de locuri, pe care l-a optimizat și modernizat împreună cu Orange Business, implementând prima soluție Orange de ITC Smart Parking.

Oana Netbai, PR Manager, Romexpo

„La INDAGRA, un eveniment la care participă peste 40.000 de vizitatori, am fost bucuroși să vedem că nu s-au creat blocaje. Oamenii au ales să plătească parcarea și biletele prin intermediul aplicației, astfel încât nu au existat blocaje în parcare sau la accesul la eveniment.”

Context

  • Pentru Romexpo, locația în care se desfășoară toate marile evenimente din România, sistemul precedent de administrare a parcării ducea la aglomerație și timpi mari de așteptare pentru vizitatori.
  • Sistemul vechi și lipsa unei soluții digitale eficiente pentru gestionarea fluxului de mașini și a plăților afectau experiența clienților. Aceste deficiențe afectau nu doar percepția asupra evenimentelor găzduite, ci și veniturile. În lipsa unui sistem digitalizat, se pierdeau oportunități de maximizare a ocupării locurilor de parcare și de optimizare a timpilor de procesare.
  • În plus, problemele de trafic din zona Romexpo descurajau participanții și vizitatorii, limitând astfel oportunitățile de colaborare cu organizatorii de evenimente și partenerii de afaceri. Implementarea unei soluții inteligente de parcare reprezintă un pas important pentru a transforma această limitare într-un avantaj competitiv.

Soluția Orange

Soluția selectată a fost una de automatizare a fluxurilor de parcare și de emitere bilete, implementată de către Orange Business împreună cu partenerul Fast Park. Astfel, au avut loc următoarele activități:

  • Workshopuri cu Romexpo, pentru identificarea nevoilor clientului și a cerințelor de sistem. În urma acestor workshopuri, una dintre cerințe a fost ca la automatele de plată a parcării să se poată achiziționa și bilete la evenimentele organizate la Romexpo.
  • Activarea funcționalităților de achiziționare a tichetelor de acces la automatele de plată.
  • Implementarea soluției bazată pe tehnologia Hub Parking Technology, brand al FAAC Technologies, unul dintre primii trei producători de profil din lume.
  • Testarea și implementarea sistemului pentru 12 căi de acces: 6 intrări și 6 ieșiri în parcare, plus 11 puncte pentru plată care asigură atât plata digitală, plata prin card, cât și plata cash.
  • Dezvoltarea, testarea și implementarea aplicației mobile pentru utilizatori, pentru plata parcării și pentru achiziția de bilete.

Rezultate

Implementarea soluției a dus la eliminarea blocajelor din parcare și la reducerea cozilor pentru achiziția biletelor la evenimente. De asemenea, a crescut satisfacția clienților, care acum au multiple opțiuni în ceea ce privește parcarea și achiziția biletelor, inclusiv cash, la automatele de plată sau electronic, prin intermediul aplicației.

Beneficii

  • Creșterea numărului de vizitatori la evenimente.
  • Lipsa blocajelor la achiziția de bilete și la plata tichetelor de parcare.
  • Creșterea satisfacției clienților.

Vrei să discutăm?

Lasă-ne un mesaj și un consultant te va apela în maximum 48h

call

Sau sună la

0374.44.7766
calendar_white

Luni-Vineri:

09:00-18:00

Ne poți contacta și pe WhatsApp Business la numărul: 0750100200

[+]

Îți mulțumim!

Am preluat datele tale și un consultant Orange te va suna în maximum 48h, de luni până vineri între 9:00 și 18:00.

Cu prietenie,
Echipa Orange

call

Sau sună la

0374.44.7766

Luni-Vineri:

09:00-18:00

Ne poți contacta și pe WhatsApp Business la numărul: 0750100200