Valoris Center, o companie cu capital românesc 100%, care activează încă din 2006 în industria business process outsourcing oferind servicii de contact center inbound și outbound, precum și servicii integrate de externalizare, și-a eficientizat activitatea operațională cu 20%, permițând colaborarea continuă între echipele aflate în diferite locații.
„Încrederea pe care am avut-o și o avem în echipele de consultanți ai Orange Business ne-a permis să cooperăm excelent în alegerea celei mai bune soluții pentru colaborare internă, implementând foarte rapid, încă din primele zile ale pandemiei în 2020, Microsoft Teams. Colegii noștri o folosesc intens de atunci, iar acum este indispensabilă pentru ca echipa noastră să fie mereu performantă. Aceasta ne-a ajutat să eficientizăm activitatea operațională și fluxurile de comunicare în acea perioadă de criză majoră pentru multe companii, prioritatea noastră fiind să oferim în continuare condiții optime de lucru colegilor și servicii la standarde înalte de calitate partenerilor Valoris Center”
Context și provocare
- Valoris Center, companie cu capital integral românesc, este dedicată excelenței în oferirea de soluții de contact center inbound și outbound, cu operațiuni extinse în mai multe centre, având o bază diversificată de clienți provenind din peste 13 industrii variate.
- În contextul provocărilor aduse de pandemie, echipa Valoris a fost nevoită să prioritizeze continuitatea afacerii și productivitatea angajaților, care au trecut la munca de acasă.
- Orange Business, partener strategic, a recomandat extinderea utilizării Microsoft Teams către toți angajații Valoris din departamentele de suport.
- Provocarea a fost legată de cerința de asigurare a colaborării eficiente între multiplele filiale, fără a impune costuri suplimentare de implementare sau necesitatea echipamentelor fizice.
Soluția Orange
- Echipa de consultanți a identificat faptul că este nevoie de o soluție “as a service” sau “pay as you go” cu o implementare rapidă și flexibilă, capabilă să fie scalată la nevoie și în același timp ușor administrabilă de către echipele de IT.
- Specialiștii Valoris au implementat Microsoft Teams ca tehnologie principală de colaborare pentru toți angajații din departamentele de suport.
Beneficii
- Creșterea eficienței operaționale cu 20%.
- Optimizarea colaborării dintre echipele aflate în diferite locații și o mai mare implicare a echipelor în lucrul de acasă.
- Continuitatea și reziliența businessului.