Aici găsești toate informațiile de care ai nevoie în utilizarea soluției de școală digitală de la Orange Business, achiziționate din fonduri europene. Oferta Orange Business pentru școala online include două tablete care răspund tuturor specificațiilor din ghidul solicitantului. Descoperă conținutul pachetelor, specificațiile tehnice pentru fiecare model de tabletă comercializat, ce trebuie să faci în situații neprevăzute și răspunsuri la orice alte întrebări ai putea avea.
Informații utile despre soluția de școală digitală achiziționată prin fonduri europene
Tabletele din oferta de școală online la achiziția din fonduri europene :
Tableta Vonino G50
Descarcă aici specificațiile tehnice complete
Conținutul pachetului
- instrucțiunile de utilizare împreună cu certificatul de garanție, ambele în limba română
- încarcător format din adaptor USB pentru priză, tip european și cablu pentru încărcare și transfer de date către alt dispozitiv
- husă dedicată din TPU pentru protecție împotriva zgârieturilor
- cartelă SIM cu internet ultra-rapid în rețeaua Orange. Pentru unele loturi, aceasta a fost inserată în slotul aferent cartelei încă din fabrică.
Specificații tehnice
- Sistem de operare Android 10
- Diagonală 25,6cm
- Baterie 6000mAh
- 3GB RAM
- 32GB spațiu total de stocare
Descarcă aici specificațiile tehnice complete
Tableta Allview Viva H1003 LTE PRO
Descarcă aici specificațiile tehnice complete
Conținutul pachetului
- instrucțiunile de utilizare împreună cu certificatul de garanție, ambele în limba română
- încarcător format din adaptor USB pentru priză, tip european și cablu pentru încărcare și transfer de date către alt dispozitiv
- husă dedicată din TPU pentru protecție împotriva zgârieturilor
- cartelă SIM cu internet ultra-rapid în rețeaua Orange
Specificații tehnice
- Sistem de operare Android 10
- Diagonală 25,6cm
- Baterie 6000mAh
- 3GB RAM
- 32GB spațiu total de stocare
Descarcă aici specificațiile tehnice complete
Configurarea tabletei
Configurarea tabletei pentru școala digitală durează maximum 10 minute. Pentru a afla toți pașii pe care trebuie să îi parcurgi pentru pregătirea tabletei, vizionează video-ul potrivit modului de administrare al tabletei pe care o utilizezi:
Service pentru tabletă
Dacă întâmpini dificultăți în accesarea aplicațiilor pe tabletă sau în gestionarea ei, îți recomandăm să iei legătura cu personalul desemnat de către școală pentru a verifica dacă se datorează platformei de management a dispozitivelor de la distanță. Dacă acestea sunt independente de restricțiile de securitate aplicate dispozitivelor școlii, îți recomandăm să alegi varianta optimă pentru tine de trimitere a tabletei, după ce parcurgi ghidul de mai jos, specific tabletei pe care o utilizezi. Vei regăsi informații generale despre intervențiile în service, termenele practicate și metodele prin care poți trimite tableta în service.
Descarcă aici ghidul de service pentru tableta Vonino G50.
Descarcă aici ghidul de service pentru tableta Allview Viva H1003.
La momentul livrării, tabletele au instalate ultima versiune de Android disponibilă.
Administrarea tabletelor
de uz școlar
În funcție de nevoile de administrare ale instituției de învățământ, tabletele școlii puse la dispoziția elevilor pot fi configurate în mod automat, de la distanță (aplicații, funcții de sistem, accesibilitate) de către personalul autorizat din instituția de învățământ.
- În cazul în care întâmpini dificultăți în accesarea anumitor aplicații, fișiere sau setări ale tabletei educaționale, te rugam sa contactezi reprezentantul școlii de la care ai primit dispozitivul
- În cazul în care administrezi dispozitivele școlii și întâmpini dificultăți în utilizarea platformei de management, te rugam să folosești datele de contact primite în e-mailul de confirmare a activării serviciului.
Suport în utilizarea soluției școlare
Online, oricând, prin e-mail la consultantul.meu@orange.com. Te rugăm să ne scrii în mesaj numărul de telefon pe care îl utilizezi în tabletă, seria IMEI a tabletei și cât mai multe detalii despre situația întâmpinată. Îți vom răspunde în cel mult 48 de ore.
Prin apel la:
- Serviciul Clienţi în limba română, la numărul 300 (apel gratuit din reţeaua Orange) sau 0374.30.03.00 (apel cu tarif normal din orice rețea), de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00, iar Sâmbătă – Duminică și sărbatori legale în intervalul 09:00 – 17:00.
- Serviciul Clienți în limba maghiară, la numărul 474 (apel din reţeaua Orange, gratuit) sau 0744.940.474 (apel cu tarif normal din orice rețea), de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00, iar Sâmbătă în intervalul 08:00 – 16:00.
- Serviciul clienți apelabil din roaming, la numărul +40 374 300 300 (taxat ca apel internaţional către România). Între orele 21:00-08:00, apelul va fi redirecționat către Serviciul Clienți la numărul 401, apel taxabil cu 0.14 euro/minut.
- Serviciul Clienți pentru persoane cu deficiente de auz, la numărul 228, apel gratuit (apelabil doar din reţeaua Orange, din România) în fiecare zi, între orele 08:00-20:00.
În cazul pierderii sau furtului tabletei educaționale, contactează Serviciul Clienţi folosind oricare dintre metodele de mai sus.
În cazul în care tableta educațională prezintă o defecțiune, te rugăm să parcurgi ghidul de trimitere în service specific tabletei pe care o utilizezi.
Descarcă aici ghidul de service pentru tableta Vonino G50.
Descarcă aici ghidul de service pentru tableta Allview Viva H1003.
Întrebări frecvente
Vrei să afli mai multe despre soluțiile pentru școli digitale sau să primești o ofertă personalizată?
Lasă-ne datele tale și te vom contacta în maximum 1 zi, de luni până vineri, între 9:00 și 18:00.